
کمپین دیجیتال و محیطی «طلاین» با هدف افزایش آگاهی ذهنی مخاطب اجرا شد

فهرست مطلب
سامانه خریدوفروش طلای آب شده بدون اجرت «طلاین» با هدف تقویت جایگاه برند و افزایش آگاهی مخاطبان کمپین دیجیتال و محیطی اجرا کرد. این کمپین با محوریت مفهوم «لاین» (خط شفافیت و پیوستگی خدمات طلاین)، در شبکههای اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، ابزارهای درون اپلیکیشنی و به صورت محیطی اجرا شد.
این برند در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده است هدف از اجرای این کمپین را افزایش آگاهی ذهنی مخاطب (Top of Mind Awareness)، ایجاد حس اعتماد با نمایش قیمت لحظهای طلا و ارائه اطلاعات شفاف در تمامی کانالها و تشویق به اقدام سریع عنوان کرده است.
چرا نمایش قیمت طلا در بیلبوردها؟
یکی از ویژگیهای کمپین اخیر طلاین، وجود نمایشگر دیجیتال است که قیمت طلا را به صورت لحظهای نمایش میدهند. گروهی از مخاطبان این اقدام را باعث تشویق مردم به خرید طلا و گروهی دیگر آن را استرسزا دانستهاند.
طلاین در رابطه با این موضوع عنوان کرده است که بازخوردها نشان میدهند که این بیلبورد بیشتر مشوق خرید بودهاند.
این مجموعه ادعا میکند که هدف از به کار گرفتن نمایشگر قیمت در بیلبوردها از یک سو ایجاد تمایز در تبلیغات محیطی و جلب توجه مخاطبانی است که در جریان فعالیتهای روزمره خود فرصت بررسی قیمت طلا در فضای آنلاین را ندارند.
مفهوم «لاین» محوریت کمپین است
این پلتفرم در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده اشاره میکند که طلاین در این کمپین از واژه و مفهوم “لاین” بهعنوان نمادی از شفافیت، پیوستگی و اتصال خدمات خود استفاده کرده است. این مفهوم در تمامی کانالهای تبلیغاتی حضور دارد و پیام اصلی کمپین یعنی «طلاین، در خط شفافیت و نوآوری در کنار شماست.» را تقویت میکند.
این پلتفرم در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده، اشاره میکند که طلاین فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است و به ازای هر معامله ۵ هزار تومان کارمزد دریافت میکند.
طلاین همچنین ارائه خدماتی مانندابزارهای تحلیل تکنیکال، دریافت فیزیکی طلا و سرمایهگذاری خودکار و تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته را از مزایای رقابتی خود میداند.
مطالب پیشنهادی

انتقال مستقیم پول از باکس پسانداز
