پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تلنت‌کوچ به کاردیکس ری‌برند کرد

الهه صالحی الهه صالحی
1 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تلنت‌کوچ به کاردیکس ری‌برند کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم تلنت‌کوچ که زیر مجموعه گروه ایران‌تلنت است و در حوزه کاریابی برای افراد تازه فارغ‌التحصیل شده فعالیت داشت به نام کاردیکس ری‌برند کرد.

به گزارش دی‌ام برد، نیما محمدحسنی، مدیر مارکتینگ و توسعه کسب‌وکار کاردیکس و ایران سلری از گروه ایران تلنت در گفت‌وگو با دی‌ام برد با اشاره به اینکه در حال حاضر کاردیکس دو خدمت اصلیِ مشاوره شغلی فردی و سازمانی و تجمیع کننده آگهی شغلی را به افراد ارائه می‌‌دهد، در این رابطه توضیح داد: «پیش‌تر مخاطبان ما بیشتر داشجویان بودند اما در ادامه مسیر به سمت مشاوره شغلی و جاب‌اگریگیتوری برای جامعه دانشجویان تا مدیران ارشد حرکت کردیم. پس به نام‌ونشان جدید برای پیش‌برد اهداف بازارسازی در حوزه مشاوره شغلی نیاز داشتیم.»

او در توضیح خدمات کاردیکس به کارجویان توضیح می‌دهد:‌ «ارزیابی رزومه و بهینه سازی رزومه فارسی و انگلیسی، جلسات شبیه سازی مصاحبه منابع انسانی و تکنیکال، منتورینگ شغلی، دریافت نقشه راه شغلی(ورود به بازارکار تخصصی) از خدماتی هستند که توسط کاردیکس به کارجویان ارائه می‌شوند. از سوی دیگر کاردیکس اولین و کامل ترین پلتفرم ارائه دهنده خدمات مشاوره شغلی و اولین تجمیع کننده شغلی کشور(جاب اگریگیتور) است.»

محمدحسنی در پاسخ به این سوال که آیا کاردیکس با ایران تلنت رقابت می‌کند، پاسخ می‌دهد: «کاردیکس هم مثل ایران تلنت یک جاب برد است که قصد دارد به زودی با سرویس‌های جدید خود سهم بازار خود را در بحث جاب پست افزایش دهد. در نتیجه کاردیکس هم با ایران تلنت در بحث جذب کارفرما برای سرویس جاب پست و مشاوره جذب و استخدام سازمانی رقابت می‌کند.»
تلنت‌کوچ به کاردیکس ری‌برند کرد 1

نیما محمدحسنی، مدیر مارکتینگ کاردیکس

مدیر مارکتینگ کاردیکس در رابطه با میزان موفقیت کاردیکس توضیح می‌دهد:‌ «تلنت کوچ در ابتدای شهریور ۱۴۰۱ از سرویس مشاوره شغلی خود رونمایی و در فروردین ۱۴۰۲ ری برند کرد. در یک سال گذشته موفق به برگزاری بیش از ۱۸ هزار دقیقه جلسه مشاوره شغلی شد که نمره رضایت کاربران از ۵ در نظرسنجی‌هایی که بعد از جلسه از اون‌ها گرفته شده است ۴.۶ بود. از سوی دیگر از هر ۱۰ کاربر سرویس مشاوره شغلی ۷ کاربر موفق به دستیابی به اهداف شغلی کوتاه مدت خود شده‌اند. در قسمت جاب اگریگیتور به طور متوسط بیش از ۳۰ هزار موقعیت شغلی فعال ماهانه وجود دارد که کابران کاردیکس برای ارسال درخواست شغلی از ان‌ها استفاده می‌کنند.»
او در ادامه کمپین‌های آگاهی برند (تو کوچ میخوای و خودتو کشف کن)، همکاری با برند‌هایی مثل ایرانسل در پتلفرم دانا برای برگزاری وبینار‌های معرفی راهکار‌ها و متخصصین مشاوره شغلی، انتشار رپورتاژ آگهی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی در ایجاد آگاهی چرایی استفاده از خدمات مشاوره شغلی را از روش‌های کاردیکس برای ایجاد آگاهی از برند می‌داند و توضیح می‌دهد: «استفاده از داده‌های رفتاری کارجویان در سبد محصولات گروه ایران تلنت برای شناسایی چالش‌های شغلی آن‌ها و پیشنهاد شخصی سازی شده راهکار‌های مشاوره شغلی به آن‌ها نیز تا به امروز موفق ترین روش ما در جذب کاربران بوده است.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات