
طلاسی: در بازه بحران خریدوفروش طلا و بیشتر از ۱۵۰ هزار برداشت ریالی با موفقیت انجام شد


طلاسی، پلتفرم آنلاین خرید و فروش طلا، اعلام کرده است که در بازه ۱۲ روزه درگیری ایران و اسراییل، پشتیبانی این پلتفرم به بیش از ۸۰۰۰ چت و ۱۹۸۸ تماس پاسخ داده است. با وجود مسدود بودن درگاه پرداخت، خرید و فروش طلا و بیش از ۱۵۰ هزار برداشت ریالی با موفقیت انجام شد. طلاسی برای حفظ دسترسی کاربران به سرمایههایشان از روشهایی مانند کارتبهکارت و پایا استفاده کرد.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی طلاسی، این مجموعه اعلام کرده است که این پلتفرم طی سه هفته اخیر در پی درگیریهای نظامی و تصمیمات نهادهای مرتبط مانند بانک مرکزی، با محدودیتهای گستردهای مواجه و متحمل خسارات قابلتوجهی شد. بااینحال، طلاسی اعلام کرده است که در تمام این مدت تلاش کرده تا در کنار کاربران خود بماند و باوجود محدودیتها، تا حد ممکن به نیازهای آنها پاسخ دهد.
مهدی فدایی، مدیرعامل مجموعه طلاسی در این راستا اعلام کرد: «در راستای حفظ کیفیت خدمات و کاهش نارضایتی کاربران پس از مسدود شدن درگاههای پرداخت، تیم پشتیبانی طلاسی ۲۴ ساعته بهطور مستمر فعال بوده است.»
به گفته روابط عمومی طلاسی، در بازه زمانی۱۲ روز بحرانی، تعداد چتهای پاسخدادهشده به بیش از ۸۰۰۰ مورد رسید که میانگین زمان اولین پاسخ در چت تنها ۳۷ ثانیه بوده است. همچنین، تعداد تماسهای پاسخ داده شده ۱۹۸۸ تماس بوده که میانگین زمان انتظار در صف تماسها حدود ۲۰ ثانیه و کل مدت مکالمات ۲۱ ساعت ثبت شده است. با وجود تمامی محدودیتهای ناشی از مسدود بودن درگاههای پرداخت، امکان خرید و فروش طلا بهصورت مستمر برقرار بوده و برداشت ریالی نیز برای کاربران در دسترس بوده است.
همچنین طلاسی اعلام کرده است که طی سه هفته اخیر، در این پلتفرم تمامی عملیات بهجز واریز از طریق درگاه پرداخت در دسترس کاربران بوده و در این مدت، بیش از ۱۵۰ هزار درخواست برداشت ریالی با موفقیت انجام شده است. این اقدامات با هدف حفظ دسترسی کاربران به سرمایههایشان و تضمین ارائه خدمات مستمر در شرایط مسدود بودن درگاههای بانکی انجام شده است. برای تأمین نیازهای مالی کاربران، طلاسی ابتدا امکان واریز شناسهدار را به سامانه اضافه کرد، اما این روش نیز پس از مدتی با دستور بانک مرکزی مسدود شد. در ادامه، واریز از طریق کارت به کارت و پایا فعال گردید و به اطلاع کاربران رسید.
مهدی فدایی افزود: «با وجود تمامی این اقدامات، طلاسی متحمل زیانهای مالی شده و کاهش تعداد کاربران فعال نسبت به دورههای گذشته نیز محسوس بوده است. با این حال، حفظ دسترسی کاربران به سرمایههایشان همچنان در صدر اولویتهای طلاسی قرار دارد و تیم این پلتفرم تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار گرفته است. متأسفانه تلاشهای مداوم برای دریافت پاسخ از نهادهای مسئول تاکنون بینتیجه مانده است.»

مهدی فدایی
هماکنون نیز مطابق گذشته کاربران میتوانند طلای خود را به صورت فیزیکی از طریق شعبه فعال طلاسی دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی
