تخفیفان بعد از ۱۰ سال ریبرندینگ کرد!

⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تخفیفان اولین کسب‌وکار ارائه تخفیف گروهی در ایران است و در زمینه‌های مختلفی مانند خدمات اموزشی، ورزشی، تفریحی و… شروع به ارائه تخفیف کرده است. درواقع تخفیفان یک بیزنس B2B2C است و کسب‌وکارهای مختلفی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند.

چندماهی می‌شود که این بیزنس با شروع کرونا و وضعیت بد کسب‌وکارهای همکار شروع به تغییراتی در استراتژی کلی خود کرده و یکی از خروجی‌های آن سرویس کش‌بک پول‌تو است که به‌تازگی راه افتاده. در ادامه این تغییرات، تخفیفان بعد از ۱۰ سال دست به ریبرندینگ زده و هویت بصری جدید برای خود و سرویس پول‌تو به‌وجود آورده که می‌توانید در تصویر پایین ببینید:

 

اگر نظری درمورد این ریبرندینگ دارید برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید