تخفیفان بعد از 10 سال ریبرندینگ کرد!

⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تخفیفان اولین کسب‌وکار ارائه تخفیف گروهی در ایران است و در زمینه‌های مختلفی مانند خدمات اموزشی، ورزشی، تفریحی و… شروع به ارائه تخفیف کرده است. درواقع تخفیفان یک بیزنس B2B2C است و کسب‌وکارهای مختلفی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند.

چندماهی می‌شود که این بیزنس با شروع کرونا و وضعیت بد کسب‌وکارهای همکار شروع به تغییراتی در استراتژی کلی خود کرده و یکی از خروجی‌های آن سرویس کش‌بک پول‌تو است که به‌تازگی راه افتاده. در ادامه این تغییرات، تخفیفان بعد از 10 سال دست به ریبرندینگ زده و هویت بصری جدید برای خود و سرویس پول‌تو به‌وجود آورده که می‌توانید در تصویر پایین ببینید:

 

اگر نظری درمورد این ریبرندینگ دارید برای ما کامنت کنید.

همایش zhaket day با حضور برنامه نویسان php

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید