زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تخفیفان اولین کسب‌وکار ارائه تخفیف گروهی در ایران است و در زمینه‌های مختلفی مانند خدمات اموزشی، ورزشی، تفریحی و… شروع به ارائه تخفیف کرده است. درواقع تخفیفان یک بیزنس B2B2C است و کسب‌وکارهای مختلفی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند.

چندماهی می‌شود که این بیزنس با شروع کرونا و وضعیت بد کسب‌وکارهای همکار شروع به تغییراتی در استراتژی کلی خود کرده و یکی از خروجی‌های آن سرویس کش‌بک پول‌تو است که به‌تازگی راه افتاده. در ادامه این تغییرات، تخفیفان بعد از 10 سال دست به ریبرندینگ زده و هویت بصری جدید برای خود و سرویس پول‌تو به‌وجود آورده که می‌توانید در تصویر پایین ببینید:

تخفیفان بعد از 10 سال ریبرندینگ کرد! 2 تخفیفان بعد از 10 سال ریبرندینگ کرد! 3

 

اگر نظری درمورد این ریبرندینگ دارید برای ما کامنت کنید.

بخوانید  گوگل ادز از دو فیچر جدید خبر داد
19339

2 کامنت “تخفیفان بعد از 10 سال ریبرندینگ کرد!

  1. واقعا جرات می خواد که بخوای بعد از ده سال که با یک نشان تجاری رفتی تو ذهن مردم حالا بخوای اون نشان رو از ذهنش پاک کنی و یه چیز دیگه بزاری جاش.

  2. سلام. من راستش نه همیشه و برای هر موردی، اما برای تخفیفاتی مثل بلیط استخر همیشه از همین سایت های تخفیفی استفاده می کنم.
    یکی از سایت های مورد علاقه من در شهر ارومیه سایت تخفیفی ویرا برگ هست که صرفا برای بلیط استخر و هرازگاهی تخفیفات دیگرش استفاده می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =