پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مراسم اعطای جوایز استیوی، جشنواره بین‌المللی کسب‌وکار با ۸ زیرگروه ۲ مارس برگزار می‌شود

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
9 اسفند 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مراسم اعطای جوایز استیوی، جشنواره بین‌المللی کسب‌وکار با ۸ زیرگروه ۲ مارس برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، رویداد بین‌المللی کسب‌وکار جوایز Stevie یک رویداد سالانه است که توسط شرکت Stevie Awards برگزار می‌شود؛ این جایزه که در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت طراح تندیس جایزه اسکار، امی و سایر جوایز مهم بین‌المللی طراحی شده، در هشت زیر گروه شرکت سال، روابط عمومی، خدمات مشتریان، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، مدیریت، بازاریابی، رسانه، عملکرد تجاری و بهترین محصول جدید سال به افراد برگزیده جایزه می‌دهد.

به گزارش دی‌ام برد، جوایز استیوی هشت زیرگروه است و هرکدام از این زیر گروه‌ها دسته‌بندی خاص خود را دارند. این زیرگروه‌ها شامل بخش‌های آمریکا؛ بین‌المللی؛ آسیا- اقیانوسیه؛ آلمان؛ خاورمیانه و آفریقای شمالی؛ جوایز استیوی برای کارفرمایان بزرگ؛ جوایز استیوی برای فروش و خدمات مشتریان و جوایز استیوی برای زنان عرصه‌ی کسب و کار است. البته اخیرا یک زیرگروه نهم نیز با موضوع برتری تکنولوژیک به جوایز استیوی اضافه شده است که قرار است امسال به برترین شرکت‌ کنندگان در این حوزه اعطا شود.

این جایزه که سالانه بیش از ۱۲ هزار شرکت از بیش از ۷۰ کشور مختلف برای دریافت آن نامزد می‌شوند، اولین بار در سال ۲۰۰۳ برگزار شد و در ۴۸ رشته به شرکت‌کنندگان جایزه داد؛ در اولین دوره افرادی مانند «ریچ کارلگارد»، دبیر مجله فوربز، «پیر سوبه»، نویسنده کسب‌وکار و «ریچارد کلیماسکی»، مدیر دانشکده مدیریت دانشگاه جورج میسون داوران این جشنواره بودند. در گذشته شرکت‌هایی نظیر اپل، ایسر، فورد موتور، سامسونگ، Procter & Gamble و Roche Group برنده این جایزه شده بودند.

مراسم اعطای جوایز استیوی، جشنواره بین‌المللی کسب‌وکار با ۸ زیرگروه ۲ مارس برگزار می‌شود 1

شرکت‌هایی که در سال ۲۰۲۴ برنده این جایزه شدند

یکی از نکات قابل توجه درباره جوایز استیوی این است که در این رویداد شانس برنده شدن سازمان‌های کوچک با سازمان‌های بزرگ تفاوتی ندارد و هرسازمانی با هر ابعادی شانس یکسانی برای برنده شدن دارد و در نهایت برندگان از طریق وب‌سایت و رسانه‌های اختصاصی این رویداد معرفی خواهند شد. این برای سازمان‌های منتخب یک فرصت عالی برای بازاریابی است چون وب سایت جوایز استیوی هرماه بیش از ۷۰هزار بازدیدکننده دارد و هر هفته بیش از ۲۴هزار نفر برای دریافت خبرنامه‌ی ایمیلی این رویداد ثبت‌نام می‌کنند.

مراسم اعطای جوایز استیوی، جشنواره بین‌المللی کسب‌وکار با ۸ زیرگروه ۲ مارس برگزار می‌شود 2

برندگان ایرانی جایزه استیوی در سال‌های گذشته

در سال ۲۰۲۳ جوایز بین‌المللی استیوی از طرف بیش از ۶۰ ملیت به سازمان‌ها و اشخاص اعطا شد و جوایز بخش خاورمیانه و آفریقای شمالی نیز در دوم مارس ۲۰۲۴ طی مراسمی در راس‌الخیمه‌ی امارات به برندگان اهدا خواهد شد. امسال نام شرکت‌هایی مثل آرامکو عربستان (غول نفتی عربستانی و باارزش‌ترین شرکت حال حاضر جهان از لحاظ اقتصادی)، هالک بانک ترکیه (یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ترکیه)، چند مورد از ادارات دولتی امارات از قبیل اداره املاک، وزارت خارجه امارات، اداره کل دولتی منابع انسانی امارات، دی‌ اچ ال دفتر خاورمیانه (بزرگ‌ترین شرکت پستی جهان)، پلیس امارات، شورای عالی ورزش امارات، اپراتور موبایل Ooredoo (یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل خاورمیانه و آفریقا)، کوکاکولا ترکیه، وزارت تجارت و اقتصاد قطر، بانک بین‌المللی امارات، شورای سلطنتی منطقه تجاری یانقوب عربستان (یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی عربستان)، وزارت فرهنگ عربستان، ساگرا ترکیه (معادل ترکیه‌ای شرکت کاله)، دانشگاه علوم فناوری امارات، بی‌اس‌اچ آلمان دفتر ترکیه (مالک برندهای معتبری چون بوش و زیمنس)، بیمه آلیانس آلمان دفتر ترکیه (یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان)، شرکت اینفلو آمریکا دفتر خاورمیانه (یک شرکت معتبر حوزه شبکه‌های کامپیوتری) و شرکت مخابرات عربستان (stc) (بزرگ‌ترین اپراتور موبایل عربستان) در میان برگزیدگان دیده می‌شود.

مگی میلر، رئیس جوایز استیوی، در رابطه با مراسم امسال گفته است: «ما خوشحالیم که دستاوردهای چنین گروه متنوعی از سازمان‌ها در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در مراسم امسال حضور دارند و مشتاق برگزاری این رویداد هستیم.»

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک