کاربران اسنپپرو در یک سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان صرفهجویی کردند
فهرست مطلب
اسنپپرو، سرویس پریمیوم اسنپ، یک سال پس از راهاندازی، به ۶۲۵ هزار کاربر فعال رسید. این سرویس امکان بهرهمندی از تخفیفهای ویژه در سه سرویس خودرو، غذا و سوپرمارکت تحویل فوری را فراهم میکند. طبق اعلام این مجموعه، از آغاز فعالیت اسنپپرو، کاربران آن ۸۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هزیههای خود صرفهجویی کردهاند.
به گزارش دیام برد، اسنپپرو، سرویس اشتراک پریمیوم سوپراپ اسنپ، در بهمن ۱۴۰۳، با گذشت یک سال از آغاز فعالیتش، به رکورد ۶۲۵ هزار کاربر فعال دست پیدا کرد.
سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ امکانی است برای استفاده از تخفیفهای ویژه در سه سرویس خودرو، غذا و سوپرمارکت تحویل فوری که کاربران میتوانند با خرید طرح اشتراک یک ماهه، سه ماهه یا شش ماهه آن در هزینههای روزمره خریدشان از خدمات اسنپ صرفهجویی کنند.
طبق اعلام اسنپ، از زمان آغاز به کار سرویس اسنپپرو در بهمن ۱۴۰۲ تاکنون، کاربران این سرویس توانستهاند در مجموع ۸۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در هزینههای خود صرفهجویی کنند. این سرویس در حال حاضر در ۲۹ شهر فعال است و به زودی در سایر شهرها نیز راهاندازی خواهد شد.در سرویس اسنپپرو، مشترکان از مزایای مختلفی بهرهمند هستند. در سرویس خودرو، کاربران از پشتیبانی اختصاصی و تخفیف در هزینه سفرها برخوردارند، در سرویس غذا، ارسال رایگان از فروشگاههای ویژه پرو و تخفیف در سبد خرید ارائه میشود و همچنین در سرویس سوپرمارکت تحویل فوری، ارسال رایگان از فروشگاههای پرو برای مشترکان در دسترس است.
روش فعالسازی اشتراک اسنپپرو
خرید و فعالسازی اشتراک اسنپپرو برای تمامی کاربران در همه نسخههای اپلیکیشن اسنپ امکانپذیر است. برای خرید اشتراک اسنپپرو، کاربران میتوانند از صفحه اصلی سوپراپ گزینه «اسنپپرو» را انتخاب کنند. در بخش توضیحات این سرویس اطلاعات مربوط به اشتراکهای یک ماهه، سهماهه و ششماهه اسنپ پرو قابلمشاهده است که جزئیات قیمت و تخفیفهای اشتراک حرفهای اسنپ را در آن شهر خاص نشان میدهد. تمامی مزایا و تخفیفهای اسنپپرو بلافاصله بعد از خرید اشتراک بهطور خودکار برای کاربران فعال میشود.