کاربران سوپرمارکت اسنپ دربازهای دوروزه ۳۲۰ هزار سفارش ثبت کردند
فهرست مطلب
براساس اعلام سوپرمارکت اسنپ، کاربران این پلتفرم در کمپین بلکفرایدی امسال یعنی در در روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ آذرماه بیشتر از ۳۲۰ هزار سفارش (حدودا هر ثانیه ۴ بار) سوپرمارکتی در این پلتفرم ثبت کردند و این پلتفرم بیشتر از ۱۲ میلیارد تومان تخفیف در اختیار کاربران خود قرار داد.
به گزارش دیام برد، به نقل از روابطعمومی سوپرمارکت اسنپ، این پلتفرم همچنین اشاره کرده که در روزهای ۸ و ۹ آذر، سوپرمارکت اسنپ در مجموع بیش از ۲ میلیون قلم کالا را به دست کاربران رسانده است و در برخی ساعتها، بیش از ۹۰ هزار کالا در هر ساعت به کاربران تحویل داده شد. ناوگان سوپرمارکت اسنپ برای ارسال این تعداد کالا در هر ساعت ۱۰ هزار سفر درونشهری در سراسر کشور انجام داده است.
این پلتفرم در خبری که در اختیار دیام برد قرار داده اشاره کرده است که حتی با وجود چشمگیر سفارشها در روزهای برگزاری کمپین، بیشتر از ۹۹ درصد از سفارشها با موفقیت به کاربران تحویل داده شده است و بیش از ۹۰ درصد سفارشهای سوپرمارکت اسنپ در این دو روز بهموقع به دست کاربران رسید.
سوپرمارکت اسنپ اشاره کرده است که گرانترین سبد خرید بلکفرایدی از یک سوپرمارکت محلی و به ارزش ۵ میلیون تومان و بزرگترین سبد خرید کاربران شامل ۱۶۰ قلم کالا بود.
رشد متوسط ۳۰ درصدی برای برندها
براساس ادعای این پلتفرم بلکفرایدی امسال، رشد متوسط ۳۰ درصدی را برای کل برندهای حاضر در اسنپمارکت رقم زد. بهعلاوه برخی برندها رشدهای قابلتوجهی (تا ۲۰۰۰ درصد) را تجربه کردند. از جمله برند نوشیدنیهای انرژیزای لایفستار که رشد ۲۰ برابری را نسبت به روزهای گذشته در این کمپین شاهد بود.
برندهای مواد غذایی و سلولزی که برخی تا ۴۰۰ درصد رشد را تجربه کردند:
براساس ادعای سوپرمارکت اسنپ در این بازه فروشگاههای زنجیرهای دیلی مارکت با تجربه رشد ۴ برابری در یک ماه گذشته، بالاترین میزان رشد را در میان فروشگاههای زنجیرهای حاضر در این کمپین به خود اختصاص دادند. همچنین فروشگاه هفت هم به عنوان یکی از پرفروشترین فروشگاههای زنجیرهای این کمپین، بیشترین رشدِ تمام سالهای همکاری خود در اسنپ را در این دو روز تجربه کرد و در مجموع دو روز موفق به ثبت و ارسال موفق ۴۰ هزار سفارش در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ شد.