پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اپل، آیفون ۱۵ پرو را در فیلم مانگای لایو اکشن پروموت می‌کند

مهسا طاهری مهسا طاهری
25 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اپل، آیفون ۱۵ پرو را در فیلم مانگای لایو اکشن پروموت می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین اطلاعات درباره کمپین “Shot on iPhone” نشان می‌دهد که اپل در حال تبلیغ آیفون ۱۵ پرو است. این تبلیغات به صورت یک سریال لایو اکشن از سری مانگای “Midnight” ارائه می‌شود. این فیلم برای اولین بار در توکیو اکران شده است.

این درام ۱۹ دقیقه‌ای، داستان یک راننده تاکسی را روایت می‌کند که به راننده کامیونی که از یک قاتل فرار می‌کند، کمک می‌کند. فیلمبرداری این فیلم با استفاده از قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو‌مکس در خیابان‌های تاریک توکیو صورت گرفته است.

فیلم کامل در تاریخ ۷ مارس در Abema Tv و Apple Tv منتشر می‌شود و از ساعت ۱۰ شب تا صبح در تاکسی‌های منتخب توکیو پخش می‌شود. پیش از این، اپل تصاویری از مکان‌های مختلف با هدف نشان دادن قابلیت‌های خلاقانه آیفون به تصویر کشیده است. همچنین با ساخت فیلم‌ها  یا موزیک‌ویدیو‌ها با حضور ستارگان پاپ مانند اولیویا رودریگو قابلیت‌های خلاقانه آیفون را نشان داده است و این کمپین به دنبال نمایش این قابلیت‌‌ها از جذابیت فرهنگ پاپ و مانگا بهره می‌برد.

هدف اصلی این تبلیغات نشان دادن قابلیت‌های خلاقانه آیفون ۱۵ پرو است و اپل امیدوار است با این تلاش تعامل بیشتری با مصرف‌کنند‌گان داشته باشد. این تبلیغات همچنین جزئی از تلاش‌های اپل برای تقویت فروش محصول آیفون است. در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴، اپل درآمد ۱۱۹/۶ میلیارد دلاری را گزارش کرده است که ۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. همچنین، مجله اصلی مانگا شخصیت‌های فیلم را روی جلد شماره مارس خود به نمایش خواهد گذاشت و تعدادی کانال نیز از این تلاش پشتیبانی خواهند کرد.

از جمله این فعالیت‌ها پخش فیلم و محتوای پشت صحنه در تاکسی‌های منتخب در سراسر توکیو در طول ساعات عصر است که می‌تواند به اپل کمک کند توجه مصرف‌کنندگانی را که مستقیماً دنبال آن نیستند جلب کند. همراه با اپل، تعداد انگشت شماری از افراد دیگر به طور مشابه به تبلیغات پیرامون انیمه و مانگا دست زده‌اند تا بتوانند ارتباط قوی‌تری با مصرف‌کننده ایجاد کنند. در ماه فوریه، مک‌دونالدز با الهام از نحوه نمایش این برند در انیمیشن‌ها و مانگا که شامل سس، بسته‌بندی و محتوای اپیزودیک جدید بود کمپین “WcDonald’s” را راه‌اندازی کرد. همچنین، Ikea سال گذشته کمپین TikTok را با هدف مصرف‌کنندگان Gen Z راه‌اندازی کرد که لحظات دانشگاه را به هنر انیمیشن تبدیل کرد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک