پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حساب شیپور با تمام زیرمجموعه‌هایش از گوگل‌پلی حذف شد!

زهرا محبی زهرا محبی
25 مرداد 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
حساب شیپور با تمام زیرمجموعه‌هایش از گوگل‌پلی حذف شد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نظر می‌رسد گوگل بار دیگر به سراغ یک کسب‌وکار ایرانی جدید رفته است و تحریم‌ها را روی فعالیت‌های آن اعمال کرده است. به اعلام مدیرعامل شیپور،  گوگل‌پلی حساب پلتفرم‌ شیپور و تمامی اپلیکیشن‌های زیرمجموعه‌اش را در بامداد روز شنبه 22 مرداد از گوگل‌پلی حذف کرده است.

رضا اربابیان مدیرعامل شیپور در این خصو گفته است که روز شنبه ایمیلی از سوی گوگل‌پلی دریافت کرده‌اند که خبر از مسدود شدن حساب‌ها داده است؛ به این معنی که از روز شنبه به بعد، دسترسی شیپور و تمامی اپلیکیشن‌های زیرمجموعه به حساب‌های گوگل مسدود شده است. تصویر زیر نمایی از ایمیل دریافت‌شده است.

شیپور

اربابیان دلیل این مسدودیت را با قوانین تحریم علیه ایران همسو دانست و گفت که هم‌اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات و ارتباط با گوگل‌پلی برای پیگیری مسئله هستند. به نظر می‌رسد این اقدام گوگل‌پلی بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی قبلی انجام شده است و شیپور فرصت بک‌آپ‌گیری از اطلاعاتش را نداشته است. گویا هم‌اکنون کاربران در نصب و به‌روزرسانی شیپور مشکل دارند و شیپور در حال تلاش است تا به جز دانلود مستقیم، این اپلیکیشن را به مارکت‌های اندرویدی ببرد.

منبع: رسانه پیوست

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک