دی ام برد
اخبار

کمپین شهر فرش با استفاده از واقعیت افزوده (AR) اجرا شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۱۶, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین شهر فرش با استفاده از واقعیت افزوده (AR) اجرا شد

آژانس اورانوس، از زیرمجموعه‌های یکتانت، با همکاری شهر فرش کمپینی تبلیغاتی را با استفاده از واقعیت افزوده (AR) اجرا کرد. در این کمپین، کاربران می‌توانند سه مدل فرش منتخب را در محیط‌های واقعی مشاهده و ابعاد و زاویه آن را تنظیم کنند. این کمپین با هدف آگاهی از برند و ارائه تجربه‌ای تعاملی در بزرگ‌ترین رسانه‌های دیجیتال ایران به نمایش درآمد.

به گزارش دی‌ام برد، آژانس اورانوس با همکاری شهر فرش، کمپینی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) را به اجرا درآورد. در این کمپین کاربران می‌توانند با استفاده از ‌AR، فرش را به صورت سه‌بعدی در فضای واقعی خانه خود مشاهده کنند. طبق اعلام اورانس، هدف این کمپین آگاهی از برند و ارائه تجربه‌ای نوآورانه به کاربران، در بزرگ‌ترین رسانه‌های دیجیتال ایران از جمله نی‌نی سایت، خبر آنلاین و دلگرم بوده است. آژانس اورانوس، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت یکتانت بوده و با اجرای این کمپین سعی در ارائه تبلیغات تعاملی و مدرن داشته است.

استفاده از  واقعیت افزوده (AR) در تبلیغات 

در این کمپین، مخاطبان می‌توانند با استفاده از قابلیت واقعیت افزوده، سه مدل فرش منتخب شهر فرش را به‌صورت سه‌بعدی در فضای واقعی خانه و یا محیط دلخواه خود مشاهده کنند. همچنین امکاناتی نظیر کوچک و بزرگ کردن ابعاد فرش و بررسی دقیق‌تر طرح و رنگ در محیط واقعی در اختیار مشتری قرار گرفته است که انتخاب را برای او آسان‌تر و دقیق‌تر می‌کند. در خود جایگاه بیلبورد دیجیتال هم کاربر می‌تواند فرش را تکان داده و کوچک و بزرگ کند.

نحوه استفاده: کاربران با مشاهده بیلبورد دیجیتال شهر فرش روی گوشی هوشمند خود، به دکمه مخصوص مشاهده در فضای واقعیت افزوده دسترسی دارند.

 ۱. با لمس این دکمه، قابلیت واقعیت افزوده فعال شده و امکان شبیه‌سازی فرش‌ها در محیط واقعی فراهم می‌شود.

کمپین شهر فرش با استفاده از واقعیت افزوده (AR) اجرا شد 1

 ۲. مخاطبان می‌توانند با تغییر اندازه و زاویه، فرش را مطابق با فضای مورد نظر خود تنظیم کنند.

کمپین شهر فرش با استفاده از واقعیت افزوده (AR) اجرا شد 2

۳۰ میلیون بازدید در بیلبوردهای دیجیتال

مهران پاکند، مدیرعامل آژانس اورانوس درباره این کمپین اشاره کرد: «شهرفرش در تمام رسانه‌های آنلاین و آفلاین حضور فعالی داشته و قصد داشتیم یک تجربه خلاقانه خلق کنیم. در ۱۸ روز  اجرا، موفق به جذب ۳۰ میلیون بازدید در بیلبوردهای دیجیتال شده است. از میان این بازدیدها، ۱۰ درصد کاربران به‌صورت فعال با فرش‌ داخل بیلبورد دیجیتال تعامل داشته و از ویژگی‌هایی نظیر تغییر ابعاد استفاده کردند. این رقم به طور متوسط بیش از ۵۰ برابر تعامل تبلیغات عادی کلیکی است و تحولی در تبلیغات دیجیتال محسوب می‌شود.

امین حسنی، مدیر دیجیتال برندینگ شهر فرش و شهر لوازم خانگی، در رابطه با این کمپین می‌گوید: «هدف ما در شهر فرش، همیشه ارائه تجربه‌های خلاقانه و متفاوت به مشتریان بوده است. با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده (واقعیت افزوده)، تلاش کردیم تا فراتر از یک تبلیغ ساده، راهی برای تعامل عمیق‌تر با مخاطبان خود فراهم کنیم. این تکنولوژی به مشتریان کمک می‌کند تا پیش از خرید، محصولات را در فضای واقعی زندگی خود تجسم کنند و انتخابی آگاهانه‌تر داشته باشند. استقبال کاربران از این کمپین، ما را در ادامه مسیر استفاده از فناوری‌های نوین در تبلیغات مصمم‌تر کرده است.»

 

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک