پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش نشست خبری | هویت تازه «سپ» در خدمت نسل Z

زهرا محبی زهرا محبی
22 تیر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گزارش نشست خبری | هویت تازه «سپ» در خدمت نسل Z
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 عصر روز گذشته در سه‌شنبه 21 تیرماه 1401، مراسم و نشست خبری ری‌برندینگ و رونمایی از لوگوی جدید «سپ» در هتل پارسیان اوین انجام شد. در این نشست، حسین واعظ قمصری مدیرعامل این شرکت، ولی‌الله ضرابیه رئیس هیئت مدیره گروه توسعه مالی سامان، مدیران ارشد این سازمان و خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

قمصری مدیرعامل سپ در خصوص این مراسم گفت: «شرکت پرداخت الکترونیک سامان همیشه از اولین‌ها بوده است و من با اطمینان می‌گویم که بنیان‌گذار صنعت پرداخت نیز ما هستیم. اولین تراکنش اینترنتی در کشور ایران توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان در سال 1383 و از طریق درگاه سامان ثبت شد. مبدع ستاره 724 مربع ما بودیم و در طول سال‌ها، کارهای بزرگی در حوزه صنعت پرداخت کردیم». او در ادامه مرور تاریخ سپ گفت: «ما به دنبال افزایش ظرفیت‌های خود فراتر از USSD هستیم و هدف‌مان برای 5 سال آینده، نگهداشت رتبه اول شرکت در صنعت و افزایش فاصله شرکت با دیگر رقباست.»

قمصری رسیدن به یک هویت بصری جدید را گام مهمی برای این استراتژی دانست و گفت: «ما برای عقب نماندن از تغییرات تکنولوژی و فشار بازار، هویت بصری خود را تغییر دادیم و قصد داریم کارت‌ها، پایانه‌های فروشگاهی، همه درگاه‌ها و در مجموع همه تاچ‌پوینت‌هایمان با افراد، با یک هویت یکپارچه به آن‌ها ارائه شود.»

سپ و چشم‌انداز آن

قمصری شرکت پرداخت الکترونیک سامان را شرکتی همگام با تغییرات روز نامید و این ری‌برندینگ را اقدامی در همین راستا اعلام کرد. او گفت: «ما برای افزایش سینرژی، استفاده از ظرفیت مشترک و مشاع ابزارها و درگاه‌ها، برای تقویت فروش متقابل و با هدف کاهش هزینه‌های آینده برای تبلیغات و برندسازی، این ری‌برندینگ را انجام دادیم.»

بخوانید  گزارش نشست خبری دیجی‌فای | دیجی‌فای به بازار کسب‌وکارهای اینترنتی ورود می‌کند

او ادامه داد: «ادعای ما این است که ما زندگی مردم را راحت‌تر می‌کنیم و به همین دلیل شعار «برای پرداختن به زندگی» را به عنوان جزیی از این ری‌برند برگزیدیم». از دیگر اهداف و چشم‌اندازهای جالب سپ، تارگت کردن گروه مخاطبین نسل Z بود. قمصری با اشاره به این نسل گفت: «مخاطبان اصلی سپ امروز، نسل Z هستند. ما با این ری‌برندینگ ماموریت خود را برای حرکت به سمت راهکارهای موبایل‌محور با ایجاد امنیت و اعتماد صد درصدی در آن‌ها آغاز کردیم. ما می‌خواهیم به این نسل بگوییم که ما شرکتی صادق و مسئولیت‌پذیر هستیم و با تکنولوژی همراهیم.»

در آخر، قمصری به مسئولی‌های اجتماعی سپ به عنوان یک شرکت نگاه کرد: «شرکت پرداخت الکترونیک سامان همواره تلاش داشته است که ظرفیت‌های پرداخت و تجارت الکترونیک را توسعه دهد و با این کار، نقشی کوچک در کاهش ترافیک، کاهش مصرف کاغذ و کم کردن معضلات و گرفتاری‌های اجتماعی داشته باشد. این کار با سپ ادامه می‌یابد و ما این شعار را هم به همین دلیل انتخاب کردیم.»

هویت بصری جدید سپ با شعار «برای پرداختن به زندگی» از این پس به صورت یکپارچه در تمام خدمات ارائه‌شده توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان دیده خواهد شد.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک