پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 خرداد 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فستیوال بین‌المللی خلاقیت Cannes Lions برندگان بخش دوم جوایز خود را اعلام کرد.

روز گذشته دومین روز از جشنواره بزرگ شیرهای کن (Cannes Liones) در شهر کن فرانسه برگزار شد و دومین سری از برندگان هفته معرفی شدند. این برندگان در دسته‌های سرگرمی، سرگرمی برای بازی، سرگرمی برای موسیقی، طراحی و دیجیتال و مهارت فعالیت داشتند.

واتس‌اپ برای روایت داستان الهام‌بخش تیم ملی فوتبال دختران افغانستان جایزه سرگرمی گرفت

در بخش سرگرمی جایزه بزرگ به کمپین «ما ایِندا هستیم» برای واتس‌اپ توسط کریتیو ایکس، پالو آلتو و هنرهای مدرن، لس‌آنجلس، آمریکا رسید. فیلم مستند این کمپین، داستان الهام‌بخش و تکان‌دهنده‌ی تیم ملی فوتبال دختران افغانستان را روایت می‌کند که با استفاده از سرویس پیام‌رسان رمزگذاری شده به فرار آن‌ها از کشور پس از به قدرت رسیدن طالبان در سال ۲۰۲۱ کمک می‌کند.

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند 1

ایکس‌باکس گیم جایزه بزرگ بازی را دریافت کرد

در بخش سرگرمی برای بازی جایزه بزرگ به کمپین «تاکتیک‌دان روزمره» برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس توسط مک‌کان لندن، انگلستان رسید. این برند با انتشار یک آگهی استخدام برای یک تاکتیکدان حرفه‌ای در یک باشگاه فوتبال معتبر انگلستان که فقط از طریق بازی تازه‌منتشرشده‌ی Football Manager ۲۰۲۴ قابل ثبت‌نام بود، توجهات را به خود جلب کرد. کمپین با ساخت یک مستند، فرد استخدام‌شده را در انتقال دانش دیجیتال خود به دنیای واقعی فوتبال همراهی کرد.

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند 2

دیاجئو جایزه بزرگ موسیقی را برای کمپین «اشتباه در ۸۸ سالگی» گرفت 

در بخش سرگرمی برای موسیقی جایزه بزرگ به کمپین «Errata در ۸۸ سالگی» به برند دیاجئو، جانی واکر رسید که می‌خواست با تصحیح یک اشتباه تاریخی، از مادر موسیقی بوسانووا که در برزیل فراموش‌شده‌ تجلیل کند. آن‌ها با روایت داستان آلایده کاستا و بازگرداندن او به صحنه‌ اجرا در کارنگی هال پس از شش دهه، به این مهم دست پیدا کردند.

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند 3

سیمان پرو جایزه بزرگ طراحی را برای کمپین «پیاده‌راه‌های دیدنی» دریافت کرد

در بخش طراحی، جایزه بزرگ به کمپین «پیاده‌راه‌های دیدنی» به برند سیمان پرو رسید. این برند با ایجاد یک سیستم جدید، سیستم بین‌المللی کف‌پوش لمسی را به‌روزرسانی کرد که به افراد کم‌بینا در جهت‌یابی در مناطق شهری کمک می‌کند. این سیستم کدهای جدیدی را ایجاد می‌کند که افراد را به سمت مکان‌های مورد علاقه مانند بانک‌ها یا رستوران‌ها هدایت شوند.

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند 4

اسپاتیفای جایزه بزرگ بخش دیجیتال و مهارت را به خود اختصاص داد 

در بخش دیجیتال و مهارت، جایزه بزرگ به کمپین «ضرب‌آهنگ‌های گسترده» به اسپاتیفای رسید. کمپین B۲B این پلتفرم پخش موسیقی، یک نماهنگ موسیقی گسترده و چهار دقیقه‌ای را به نمایش گذاشت که کاملاً در سلول‌های مایکروسافت اکسل ساخته شده بود.

دومین سری از برندگان cannes lions معرفی شدند 5

هر ساله حدود سه هفته پس از پایان جشنواره پرسروصدای فیلم کن، در شهر زیبای کن فرانسه، بزرگترین جشنواره تبلیغات، بازاریابی و خلاقیت جهان با نام جشنواره شیرهای کن (Cannes Lions International Festival of Creativity) برگزار می‌شود. این جشنواره، که از ۱۷ الی ۲۱ ژوئن در همان مکان معروف جشنواره فیلم کن برگزار می‌شود، از دهه ۱۹۵۰ میلادی تاکنون به محلی برای تجلیل از خلاقیت و نوآوری در عرصه تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره