
جستوجوی نام «سنجاق» در موتورهای جستجو ۷۰ درصد افزایش یافت


فهرست مطلب
سنجاق در تابستان ۱۴۰۳ با همکاری تیم ترند، کمپینی دیجیتال با هدف افزایش آگاهی از برند اجرا کرد. این کمپین که در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای نمایش خانگی پیادهسازی شد، از اینفلوئنسر مارکتینگ، تولید محتوا و ابزارهایی مانند USSD برای معرفی خدمات و جذب کاربران بهره گرفت.
به گزارش دیام برد، در تابستان ۱۴۰۳، سنجاق با همکاری تیم ترند، کمپینی را با بهمنظور افزایش آگاهی از برند اجرا کرد. این کمپین بهصورت کاملاً دیجیتال و برای شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای VOD طراحی شده بود. طبق اعلام سنجاب، هدف این کمپین ایجاد حضوری منسجمتر و پرقدرت در فضای مجازی بهویژه در اینستاگرام بود تا خدمات سنجاق ملموستر از قبل برای کاربران معرفی شود. سنجاق پیشازاین، با مؤسسه بینالمللی وند برای پروژه ریبرندینگ همکاری کرده بود.
این یک سنجاق نیست!
مرحله اول این کمپین با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و در فضای اینستاگرام انجام شد. اینفلوئنسرها با استفاده از ماکت فیزیکی لوگوی سنجاق و با شعار «این یک سنجاق نیست»، برند سنجاق را معرفی کردند. در ادامه، ایونتی با حضور این افراد برگزار شد که در آن با پرسش «اگر این یک سنجاق نیست، پس چیست؟» خدمات سنجاق به طور مؤثر به مخاطبان معرفی شد.
ورود به شبکه نمایش خانگی
در مرحله بعدی، تمرکز کمپین بر معرفی خدمات سنجاق از طریق پلتفرمهای VOD بود و در همین راستا، شعار «کارهایتان را سنجاق کنید» طراحی شد. برای پلتفرمهای نمایش خانگی مجموعهای از ویدیوهای تبلیغاتی ساخته شد که در آنها، اعضای یک خانواده با مشکلات مختلف روبهرو میشوند و در نهایت برای حل آنها از خدمات سنجاق بهره میبرد. این داستان بهصورت آشکار و ملموس، کاربرد خدمات سنجاق را به مخاطبان نشان داد.
این مرحله با همکاری اینفلوئنسرها و تولید محتوای دیجیتال، در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای VOD (پلتفرمهای نمایش خانگی) ادامه پیدا کرد.
استفاده از سامانه USSD برای ثبت سفارش و نصب اپلیکیشن
سنجاق جهت افزایش تعامل و راحتتر شدن تجربه کاربران، از سامانه USSD برای ثبت سفارش و نصب اپلیکیشن استفاده کرد. این اقدام باعث شد که کاربران بیش از قبل با خدمات سنجاق آشنا شوند و ارتباط مستقیمتری با برند برقرار کنند. همچنین فعالیت در اینستاگرام با انسجام بیشتری ادامه پیدا کرد.
رشد ۸۰ درصدی فالوورهای سنجاق در اینستاگرام
طبق اعلام سنجاق، این کمپین منجر به رشد ۸۰ درصدی فالوئرها و تعاملات در اینستاگرام این مجموعه شده و بعد از اجرای این کمپین، میزان جستوجوی نام «سنجاق» در موتورهای جستوجو تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مطالب پیشنهادی

آپارات شورتس لانچ شد
