پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ثبت‌نام در وبینار رایگان «مدیریت استراتژیک برند» با ارائه‌ی رضا مهدوی

آزاده یوسفی آزاده یوسفی
17 خرداد 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازار وبینارها و آموزش‌‌های ویدیویی با شیوع کرونا و نیاز به رعایت فاصلۀ اجتماعی داغ شد. دانش‌پذیران، خوشحال از امتیازاتی که این نوع آموزش فراهم کرده بود به آن روی آوردند، پلتفرم‌های متفاوتی ایجاد شد، فعالان هر حوزه‌ای به راحتی دانششان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دادند، اما کمی بعد انتقادها هم شروع شد.

کیفیت پایین صدا، تصویر و حتی محتوا، مخاطبان را آزرده می‌کرد. این فراوانی حق انتخاب بیشتری برای مخاطبان فراهم کرد، حالا بازار وبینارها برای آنهایی داغ خواهد ‌ماند که محتوا و نحوۀ ارائه‌شان از استاندارد بالایی برخوردار باشد. به گفته نیما شفیع‌زاده مدیر بازاریابی محتوایی صباویژن، این آژانس تبلیغاتی با آگاهی از این چالش، بخش ویژه‌ای برای وبینارهای آموزشی درنظر گرفته‌ و قرار است هر ماه یک وبینار برگزار کند.

وبینارهای صباویژن

در هر وبینار، بر روی یکی از موضوعات کاربردی، به‌روز و موثر در حوزۀ تبلیغات و بازاریابی دیجیتال تمرکز خواهد شد. از ارائه‌دهنده‌ها خواسته می‌شود، موضوع وبینار را بر اساس تجربیات خودشان بررسی کنند تا به بازاریابان، تبلیغات‌چی‌ها و علاقه‌مندان کمک کند تجربه‌ای کاربردی داشته باشند و از آموخته‌هایشان بهرۀ بیشتری ببرند.

وبینار بعدی صباویژن، با موضوع «مدیریت استراتژیک برند» توسط رضا مهدوی در تاریخ دوشنبه 30 خرداد ساعت 19 برگزار می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اینجا کنید.

بخوانید  گزارش سال تبلیغات بازار؛ رشد 23 درصدی نصب‌های از طریق تبلیغ در بازار!
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
آزاده یوسفی
آزاده یوسفی
نظرات

اسمارتک