پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در به روزرسانی جدید قابلیت Reels اینستاگرام 30 ثانیه‌ای می‌شود

زهرا قنبری زهرا قنبری
14 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در به روزرسانی جدید قابلیت Reels اینستاگرام 30 ثانیه‌ای می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سال گذشته اینستاگرام در رقابت با اپلیکیشن تیک‌تاک،‌ قابلیت مشابه ترکیب ویدیو و موزیک به نام Reels را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد. کاربران با استفاده از ویژگی Reels می‌توانستند ویدیوهای خود را با اضافه کردن افکت های واقعیت افزوده، موزیک و دستکاری سرعت ویرایش کرده و محتواهای جذاب تولید کنند. این ویدیو‌ کلیپ‌ها 15 ثانیه‌ای بودند و در قالب استوری به اشتراک گذاشته می‌شدند.

اما این شبکه‌ اجتماعی به تازگی اعلام کرده است که در به روزرسانی جدید امکان ضبط ویدیوها را به مدت 30 ثانیه اضافه کرده است. همچنین این شرکت گزینه تایمر را به 10 ثانیه افزایش داده که در این مدت کاربران می‌توانند کلیپ خود را ضبط و ادیت کنند. جالب است بدانید اینستاگرام از همان ابتدای راه اندازی اولیه با به‌روزرسانی‌های متعدد بازخورد افراد را شنیده و سپس تغییراتی ایجاد می‌کند.

در به روزرسانی جدید قابلیت Reels اینستاگرام 30 ثانیه‌ای می‌شود 1

چگونه از قابلیت Reels استفاده کنیم؟

کاربران می توانند با رفتن به استوری اینستاگرام، قابلیت Reels را پیدا کرده و ویدیوهای خود را در حالت بی صدا ضبط کنند. همچنین می توان با جستجوی ویدیوهای دیگر از طریق هشتگ ها یا در صفحه Explore، از آهنگ آن‌ها هم استفاده کرد. پس از ویرایش ویدیو و اضافه کردن کپشن ها و افکت ترانزیشن، می توان آن را در قالب استوری، با دوستان نزدیک و یا به شکل عمومی به اشتراک گذاشت. با به اشتراک گذاری ویدیو کلیپ به شکل عمومی، امکان نمایش آن در قسمت Top Reels در صفحه Explore وجود خواهد داشت.

بخوانید  سواد رسانه ای چیست؟ | اهمیت آن در عصر کنونی
بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات