اخبار
پادکست
از بررسی کمپین گوریلای عروسکهای ترسناک نماوا تا پاستیلهای ویژه بزرگسالان شیبا
قسمت چهارم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد
الهه صالحی
27 دی 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
هر دو هفته در برنامه «رادار» با یک کارشناس حوزه بازاریابی و تبلیغات، راجعبه مهمترین اخبار و کمپینهای هفته به گفت وگو میپردازیم. در این قسمت بابک کاظمی بجستانی، متخصص حوزه مارکتینگ و تبلیغات مهمان ماست و با او به بحث و گفتوگو پیرامون مهمترین اتفاقات و کمپینهای یک هفته گذشته نشستهایم. اسپانسر ما در این اپیزود، آژانس ویدیومارکتینگ ویدو است؛ با ما همراه باشید:
- رفع فیلتر گوگل پلی
- محدودیتهای گوگل آنالیتیکس برای کاربران ایرانی
- کمپین اویلا برای روغن بالانسر
- کمپین گوریلای نماوا برای سریال ازازیل و عروسکهای ترسناک
- کمپین همهکن حریف برند کن
- ریبرندینگ آیبی شاپ
- محصول جدید برند پاکرخ
- کمپین جدید برند پگاه
- تبلیغات محیطی باملند
- کمپین تلوزیونی آچاره
- کمپین رونمایی از کارتهای جدید بلوجونیور
- پاستیلهای ویژه بزرگسالان شیبا
از موضوعاتی هستند که رادار این هفته به تحلیل آنها پرداختهایم.
شما همچنین میتوانید این اپیزود را از طریق آپارات و یوتوب و شبکههای اجتماعی دیام برد تماشا کنید.
نظرتان را در مورد این برنامه با ما در میان بگذارید.
نظرات
مطالب پیشنهادی
قهوه دلکینی در اهواز و آبادان کمپین محیطی اجرا کرد
تحریریه دیامبرد
پینترست رنگهای ترند سال ۲۰۲۵ را معرفی کرد
الهه صالحی