
اخبار
ویدیوکست
از بررسی کمپین گوریلای عروسکهای ترسناک نماوا تا پاستیلهای ویژه بزرگسالان شیبا
قسمت چهارم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد
دی ۲۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر دو هفته در برنامه «رادار» با یک کارشناس حوزه بازاریابی و تبلیغات، راجعبه مهمترین اخبار و کمپینهای هفته به گفت وگو میپردازیم. در این قسمت بابک کاظمی بجستانی، متخصص حوزه مارکتینگ و تبلیغات مهمان ماست و با او به بحث و گفتوگو پیرامون مهمترین اتفاقات و کمپینهای یک هفته گذشته نشستهایم. اسپانسر ما در این اپیزود، آژانس ویدیومارکتینگ ویدو است؛ با ما همراه باشید:
- رفع فیلتر گوگل پلی
- محدودیتهای گوگل آنالیتیکس برای کاربران ایرانی
- کمپین اویلا برای روغن بالانسر
- کمپین گوریلای نماوا برای سریال ازازیل و عروسکهای ترسناک
- کمپین همهکن حریف برند کن
- ریبرندینگ آیبی شاپ
- محصول جدید برند پاکرخ
- کمپین جدید برند پگاه
- تبلیغات محیطی باملند
- کمپین تلوزیونی آچاره
- کمپین رونمایی از کارتهای جدید بلوجونیور
- پاستیلهای ویژه بزرگسالان شیبا
از موضوعاتی هستند که رادار این هفته به تحلیل آنها پرداختهایم.
شما همچنین میتوانید این اپیزود را از طریق آپارات و یوتوب و شبکههای اجتماعی دیام برد تماشا کنید.
نظرتان را در مورد این برنامه با ما در میان بگذارید.
نظرات
مطالب پیشنهادی

انتقال مستقیم پول از باکس پسانداز
تحریریه دیامبرد

آغاز دور جدید تبلیغات تلویزیونی باسلام با شعار «قدرتگرفته از خودمان»
تحریریه دیامبرد