پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پوشه به متریکس پیوست!

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشه به متریکس پیوست!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

متریکس پلتفرم یکپارچه اتریبیوشن و اتومیشن در ایران است که به تازگی پوشه به آن پیوسته است و از این پس پوشه به عنوان کانال اختصاصی ارسال خودکار پیام در محصول اتومیشن متریکس، به ارائه خدمات خود به مشتریان ادامه خواهد داد.

پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان در بستر وب و موبایل است که از سال ۹۴ فعالیتش را به عنوان زیرساخت ارسال پوش‌نوتیفیکیشن شروع کرد. کسب‌و‌کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام‌های شخصی‌سازی شده، می‌توانند مشتریان فعلی‌شان را حفظ و نرخ بازگشت آنها را افزایش دهند؛ آنها این پیام‌های خودکار را می‌توانند از طریق کانال‌های پوش نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس، ایمیل و پیام‌های درون برنامه‌ای ارسال کنند.

پیوستن پوشه به متریکس

متریکس در گزارش خود به دی‌ام برد اعلام کرده است : «در متریکس برای استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن یک SDK یکپارچه طراحی شده است؛ یعنی کسب‌و‌کارها برای استفاده از تمامی خدمات اتریبیوشن و اتومیشن در پنل متریکس، تنها یک SDK را پیاده‌سازی می‌کنند، همچنین آنها با پیاده‌سازی این SDK  می‌توانند از سایر ابزارهای مارکتینگ اتومیشن مانند ساخت جرنی و سگمنتیشن و .. نیز بهره‌مند ‌شوند و از داده‌های اتریبیوشن نیز در بخش‌های مختلف مانند بخش‌بندی مشتریانشان استفاده کنند. درنهایت کسب‌و‌کارها با استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن به طور هم‌زمان، پیام درست را در زمان درست و به مخاطب درست می‌رسانند.»

درواقع می‌توان گفت پیوستن پوشه به متریکس، امکان ایجاد یک تعامل داده محور را برای دیجیتال‌مارکترها فراهم کرده تا بتوانند در یک پنل، فعالیت‌‌ و اقدامات مشتریان خود را رصد کنند و بر اساس آن، با مشتریان خود یک تعامل شخصی‌سازی شده بسازند.

برای استفاده از خدمات پنل متریکس، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.  متریکس اعلام کرده کاربران تا پایان مرداد ماه می‌توانند برای استفاده از خدمات پنل متریکس بوسیله این لینک، از 20 درصد تخفیف استفاده کنند. 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک