پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار روابط عمومی

تریبون ایبوک «روابط عمومی مدرن» را منتشر کرد

مرجان عبدی مرجان عبدی
11 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تریبون ایبوک «روابط عمومی مدرن» را منتشر کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به تازگی تریبون، ایبوکی با عنوان «روابط عمومی مدرن» منتشر کرده که در آن حوزه روابط عمومی را مورد بررسی قرار داده و می‌تواند راهنمایی باشد برای افرادی که قصد دارند با حوزه روابط عمومی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

تریبون درباره این ایبوک می‌گوید: «در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابط عمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسب‌وکارهای امروزی ایفا می‌کند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط عمومی مدرن می‌‌‌پردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابط عمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی می‌کند.
روابط عمومی یکی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید برخی از افراد، روابط عمومی را با بیانیه‌های منتشرشده در هنگام بحران به خاطر بیاورند یا تصور کنند که در عصر دیجیتال این حوزه شکل گرفته است.
اما روابط عمومی از سال‌ها قبل در ادبیات کسب‌وکارها وجود داشته و فقط با توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و گسترش رسانه‌های جمعی، شکل و شمایل تازه‌تری به خود گرفته است.»

در انتهای این ایبوک هم ساختار تیم‌های روابط عمومی در یک سازمان و مهارت‌های که باید کسب کنید را بیان کرده است.

ایبوک روابط عمومی مدرن شامل مثال‌هایی از نمونه‌های داخلی و خارجی است و به زبانی ساده به مفاهیم روابط عمومی پرداخته است.

برای دانلود این ایبوک، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک