پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپانی پورشه با همکاری FaZe Clan نسل جدید لاکچری‌سواران را هدف می‌گیرد

زهرا محبی زهرا محبی
18 بهمن 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
کمپانی پورشه با همکاری FaZe Clan نسل جدید لاکچری‌سواران را هدف می‌گیرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم FaZe Clan از طریق یک بیانیه مطبوعاتی، خبر از بستن یک قرارداد همکاری چندین ساله با کمپانی خودروهای لوکس پورشه داد. FaZe Clan یک موسسه گیمینگ آمریکایی واقع در لس‌آنجلس آمریکاست که در سال‌های اخیر قراردادهای بسیار بزرگی با کمپانی‌های مشهور و مولتی‌میلیاردر بسته است. این تیم که یک موسسه «ورزش‌های الکترونیکی» محسوب می‌شود، در میان اجتماع گیمینگ در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به طور تخصصی و جدی در کانال‌های بیزنسی این تیم به گیمینگ می‌پردازند.

پورشه FaZe Clan

حالا جدیدترین قرارداد این گروه تاثیرگذار بر جوانان آمریکایی، با کمپانی پورشه بسته شده است. این قرارداد شامل مواردی همچون محتوای اورجینال و دست اول، نوآوری‌هایی در حوزه ورزش‌های الکترونیکی، محصولات مصرفی و کالاهای دیجیتال در فضای Web3 می‌شود که همگی قرار است در سال 2023 معرفی و منتشر شوند. پورشه همچنین شریک رسمی همه تیم‌های ورزش‌های الکترونیکی FaZe Clan خواهد شد.

این موسسه به کمپانی پورشه دسترسی گسترده‌ای به پیوند ساخته‌شده میان «گیم» و «فرهنگ جوانان» می‌دهد تا بتواند در بازار جدیدی که روی نسل جوان متمرکز است نفوذ کند و روی لاکچری‌سواران این نسل تازه سرمایه‌گذاری داشته باشد.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک