پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدیدش رونمایی کرد؛ تقویت نقطه اتصال فریلنسرها و کارآفرینان

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
5 بهمن 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدیدش رونمایی کرد؛ تقویت نقطه اتصال فریلنسرها و کارآفرینان
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پونیشا از ظاهر بصری بروز شده‌ی برند خود رونمایی کرد. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد بازار فریلنسینگ در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده و این شیوه از انجام کار نه تنها به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت‌ها و کارآفرینان برای انجام با کیفیت پروژه‌هایشان تبدیل شده، بلکه بسیاری از برترین استعدادهای کشور در حوزه‌های مختلف، این سبک از فعالیت را برای خود برگزیده‌اند.

پونیشا اعلام کرد که بر اساس داده‌های این پلتفرم، تغییر اولویت کارفرمایان از «صرفه‌جویی اقتصادی»، به «دسترسی به استعدادهای برتر» جهت انجام با کیفیت‌ پروژه‌ها مشخص است. به همین دلیل، این شرکت تلاش کرده با ایجاد تغییرات گسترده در پلتفرم خود، بستر مناسبی جهت همکاری و تعامل کارآمد در اختیار فریلنسرها و کارآفرینان قرار دهد.

مسعود حمیدزاده، مدیرعامل پونیشا درباره چرایی این تغییر گفت: «ما در پونیشا همواره تلاش کرده‌ایم که نقطه‌ی اتصال فریلنسرها و کارآفرینان باشیم. از این رو، با ارتقا زیرساخت‌های شرکتی و توسعه نسخه آزمایشی وب‌سایت جدید مطابق بر نیازمندی‌های کاربران، سعی کردیم نقش پررنگتری نسبت به گذشته داشته باشیم. پلتفرم جدید پونیشا به طوری پیاده‌سازی شده است که در عین حال که بستری پویا و انعطاف‌پذیر دارد، ساختاری قابل اتکا و کاربردی جهت میزبانی از رشد چشمگیر بازار فریلنسینگ ایران خواهد داشت.»

پونیشا از لوگو و تگ‌لاین جدیدش رونمایی کرد؛ تقویت نقطه اتصال فریلنسرها و کارآفرینان 1

«کار نشد نداره»؛ تگ‌لاین جدید پونیشا

علی مقصود، مدیر مارکتینگ پونیشا درباره انتخاب «کار نشد نداره» به عنوان تگ‌لاین جدید پونیشا گفت: «در برند رفرشینگ پونیشا، تلاش ما تغییر جایگاه برند در ذهن مخاطبان به نحوی است که بتوانیم تغییر استراتژی پونیشا از وب‌سایتی برای انجام به صرفه‌ی پروژه، به سمت بستری جهت دسترسی و انجام کار با برترین استعدادها را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم. در این مسیر، یکی از المان‌های تاثیرگذار برند که به ما کمک کرد تگ‌لاین بود.»

به گفته او تگ‌لاین «کار نشد نداره» بیانگر آن حس آدمیست زمانی که مملو از امید و انگیزه است و خود را توانمند به انجام هر کاری می‌داند. این تگ‌لاین که پس از گفت‌وگو با پرسوناهای مختلفی از کاربران و مشارکت سایر تیم‌ها در نظر گرفته شد از این نظر برای پونیشا جذاب بود که انرژی و شاملیت خارق‌العاده‌ای را به همراه داشت. مقصود، گفت: «تگ‌لاین «کار نشد نداره» همان‌قدر که می‌تواند بیانگر یک فرصت کاری برای یک جوان با تخصص عمومی در هر کجای ایران باشد، می‌تواند به انجام با کیفیت یک پروژه‌ی هوش مصنوعی توسط یک محقق علوم نوین برای یک شرکت دانش‌بنیان نیز مرتبط باشد. از همین بابت «کار نشد نداره» را به عنوان تگ‌لاین در نظر گرفتیم تا یادآور همیشگی ممکن کردن غیر ممکن باشد و آینده‌ای که در پونیشایی تصور می‌کنیم جاییست که کار نشد نداره

از سوی دیگر «نگار خاکسارپور»، مدیر هنری پونیشا درباره تغییرات بصری این برند رفرشینگ گفت: «در راستای محقق کردن ارزش‌های جدید برند پونیشا، نیاز به نمایش هویت بصری شفاف‌تری داشتیم. ما برای «ارتباط مخاطب با برند پونیشا» ارزش قائل می‌شویم تا جایگاه برند پونیشا در ذهن مخاطب ماندگار شود.»

به گفته خاکسارپور کاربران پونیشا، در دو پرسونای «کارفرما» و «فریلنسر» جای می‌گیرند و بررسی‌های زیادی انجام شده تا به بهترین شکل تفاوت‌های این دو پرسونا را در طراحی هویت جدید در نظر گرفته شود: «در نتیجه «کارفرما» را با روحیه‌ی «رهبرانگی» و فریلنسر را با روحیه‌ی «خلاق و جوان» شناختیم. از همین رو، برای برقراری ارتباط بصری مؤثرتر با این دو پرسونای متفاوت، در کنار لحن غالب برند، دو لحن متفاوت را برای «کارفرما» و «فریلنسر» در نظر گرفته‌ایم.»

نگار در توضیحات تکمیلی درباره‌ی لوگو اضافه کرد: «یک لبخند می‌تواند رضایت مشترک کارفرما و فریلنسر را در طول انجام پروژه تا اتمام آن منعکس کند. لبخند پونیشا تاکید بر دوستانه‌ و پر انرژی بودن برند پونیشا دارد. ایجاد فرم‌های سیال در لوگوی جدید به هویت برند این امکان را می‌دهد که در کنار انعطاف‌پذیری، طراحی پویا و مدرنی نیز داشته باشد. برند پونیشا همیشه سبز بوده و هست. ما در طرح‌های گرافیکی به استفاده از رنگ اصلی پایبندیم تا در ذهن مخاطب با رنگ سبز شناخته شویم. ما «سبزتر» شدیم تا در مسیر رشد برند، به سوی بالغ‌تر شدن پیش رویم و تلاش می‌کنیم تا ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنیم.»

توضیحات بیشتر درباره ابعاد بصری این تغییر در صفحه‌ی «توضیحات برند رفرشینگ پونیشا» قابل مشاهده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک