پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

 کمپین خلاقانه و بامزه پیتزاهات:  جعبه‌های پیتزای چهارپایه‌ای برای روزهای سخت اسباب‌کشی

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
17 شهریور 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
 کمپین خلاقانه و بامزه پیتزاهات:  جعبه‌های پیتزای چهارپایه‌ای برای روزهای سخت اسباب‌کشی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیتزاهات در اقدام جدید و خلاقانه‌ای تلاش کرده است تا جعبه‌ پیتزایی تولید کند که افراد در حین اسباب کشی بتوانند به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه  famouscampaigns،احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که پس از گذراندن یک روز خسته‌کننده بعد از اسباب‌کشی، حسابی گرسنه هستید اما در بین انبوهی از جعبه‌ها و آشفتگی خانه پس از اسباب‌کشی احتمالا غذا درست کردن برای هیچ‌کس کار ساده‌ای نیست.

برند پیتزاهات با درک همین موضوع اخیرا کمپینی جالب و خلاقانه اجرا کرده است که در آن برای آن دسته از مشتریانی که در گیرودار اسباب کشی هستند، پیتزا را در جعبه‌هایی که تبدیل به چهارپایه می‌شوند، تحویل می‌دهند.

البته این مدل از بسته‌بندی تنها در برخی از ایالت‌های آمریکا قابل سفارش هستند و مشتریان می‌توانند همزمان با آن، سایز مینیاتوری یکی از این جعبه‌های میزشکل را سفارش دهند.

ملیسا فریبی، مدیر بازاریابی پیتزاهات در این رابطه گفته است: «همه ما تجربه آشفتگی‌های ناشی از اسباب‌‌کشی را داریم و آخرین چیزی که نیاز است در آن شرایط فکر کنیم، باز کردن بسته‌بندی غذا و نگرانی‌های ناشی از کثیف شدن غذا در پایان یک روز سخت است.»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

پلاتین