پمینا محصول جدید «سوسیس سوخاری» را به بازار ارائه کرد
برند پمینا از محصول جدید خود، سوسیس سوخاری، با هدف ارائه تجربهای جدید در دستهبندی محصولات سوخاری رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی پمینا، پریسا وفا، مدیر محصول کتگوری محصولات سوخاری و اسنک پمینا، در رابطه با این محصول گفت: «سوسیس سوخاری نتیجه یک فرآیند تحقیقاتی دقیق بر اساس سبک زندگی و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان است. تولید این محصول به گونهای طراحی شده است که با حفظ نهایت کیفیت و طعم آن از تولید تا فرآیند انجماد، بتواند طعمی با کیفیت و با ارزش غذایی مناسب را برای مشتریان، مصرف کنندگان و نسل جوانی که به دنبال غذای سالم و با کیفیت هستند فراهم کند.»
این برند در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده است، طعم منحصر به فرد، سهولت و آسانی استفاده از محصول و انحصاری بودن آن را از ویژگیهای سوسیس سوخاری پمینا دانسته است.
وفا در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند توسعه این محصول بر پایه تحقیقات جامع بازار و تحلیل رفتار مصرفکنندگان صورت گرفته است، اشاره کرده است: «در طراحی و توسعه سوسیس سوخاری، تلاش کردیم به دو هدف اصلی برسیم؛ ایجاد محصولی باکیفیت و خوشطعم از برند پمینا و افزایش نفوذ در بازار غذاهای آماده و نیمهآماده. بررسیهای دقیق رفتار مصرفکنندگان و تحلیل روندهای بازار، ما را به سمت تولید محصولی هدایت کرد علاوه بر سهولت مصرف، تجربهای متفاوت و ماندگار ارائه میدهد.»
او افزود: «عرضه سوسیس سوخاری بخشی از استراتژی کلان ما برای گسترش سبد محصولات سوخاری است. هدف ما این است که در کنار ارائه طعم و کیفیت بینظیر، به تقاضای روزافزون مصرفکنندگان در بازار غذاهای سریع و آماده پاسخ دهیم. این محصول نشاندهنده تعهد ما به نوآوری و حفظ رضایت مشتریان است.»