زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لینکدین از آنجایی که همواره به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در این پلتفرم است و در تلاش است برای کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، ظرفیت‌ ابزارهای تبلیغاتی، عملکرد و بازدهی خود را افزایش دهد، اعلام کرده است که شرکت تحلیل بازاریابی Oribi مستقر در اسرائیل را خریداری می‌کند تا استراتژی و بسترهای بازاریابی خود را تقویت کند.

لینکدین در این باره گفته است:

“با درک این موضوع که انتخاب کانال‌ها و راه‌های انتقال پیام، مساله مهمی در اتخاذ استراتژي مطلوب برای کسب‌وکارها و میزان اثربخشی کمپین‌ها دارد، کاربران این شبکه اجتماعی تخصصی، بوسیله به‌کارگیری فناوری Oribi در این پلتفرم، از بهینه‌سازی بازگشت سرمایه (ROI) در استراتژی‌های تبلیغاتی خود بهره‌مند می‌شوند. ”

ابزار تجزیه و تحلیل Oribi با نمایش insight و اطلاعات کلیدی به شما، کمک می‌کنند که بتوانید برای افزایش عملکرد و بهره‌وری  کمپین‌های خود نتایج را رصد کنید، اطلاعات و داده‌های موجود را ساده‌سازی کنید و استراتژي مناسب خود را اتخاذ کنید.

بخوانید  بیش از هزار اپلیکیشن در سال ۱۴۰۱ در مایکت تبلیغ کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *