پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین ابزار تجزیه و تحلیل Oribi را برای بهبود تجربه مارکتینگی کاربران خود خریداری می‌کند!

مرجان عبدی مرجان عبدی
11 اسفند 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
لینکدین ابزار تجزیه و تحلیل Oribi را برای بهبود تجربه مارکتینگی کاربران خود خریداری می‌کند!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لینکدین از آنجایی که همواره به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در این پلتفرم است و در تلاش است برای کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، ظرفیت‌ ابزارهای تبلیغاتی، عملکرد و بازدهی خود را افزایش دهد، اعلام کرده است که شرکت تحلیل بازاریابی Oribi مستقر در اسرائیل را خریداری می‌کند تا استراتژی و بسترهای بازاریابی خود را تقویت کند.

لینکدین در این باره گفته است:

“با درک این موضوع که انتخاب کانال‌ها و راه‌های انتقال پیام، مساله مهمی در اتخاذ استراتژي مطلوب برای کسب‌وکارها و میزان اثربخشی کمپین‌ها دارد، کاربران این شبکه اجتماعی تخصصی، بوسیله به‌کارگیری فناوری Oribi در این پلتفرم، از بهینه‌سازی بازگشت سرمایه (ROI) در استراتژی‌های تبلیغاتی خود بهره‌مند می‌شوند. ”

ابزار تجزیه و تحلیل Oribi با نمایش insight و اطلاعات کلیدی به شما، کمک می‌کنند که بتوانید برای افزایش عملکرد و بهره‌وری  کمپین‌های خود نتایج را رصد کنید، اطلاعات و داده‌های موجود را ساده‌سازی کنید و استراتژي مناسب خود را اتخاذ کنید.

بخوانید  جشنواره وب‌موبایل: هرکس درحال کار‌آفرینی است، برنده است؛ به جای اعطای جایزه، قصد داریم پادکست تولید کنیم
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک