
لینکدین ابزار تجزیه و تحلیل Oribi را برای بهبود تجربه مارکتینگی کاربران خود خریداری میکند!

لینکدین از آنجایی که همواره به دنبال راههای جدیدی برای بهبود سرمایهگذاری کسبوکارها در این پلتفرم است و در تلاش است برای کسبوکارهایی که از این پلتفرم استفاده میکنند، ظرفیت ابزارهای تبلیغاتی، عملکرد و بازدهی خود را افزایش دهد، اعلام کرده است که شرکت تحلیل بازاریابی Oribi مستقر در اسرائیل را خریداری میکند تا استراتژی و بسترهای بازاریابی خود را تقویت کند.
لینکدین در این باره گفته است:
“با درک این موضوع که انتخاب کانالها و راههای انتقال پیام، مساله مهمی در اتخاذ استراتژی مطلوب برای کسبوکارها و میزان اثربخشی کمپینها دارد، کاربران این شبکه اجتماعی تخصصی، بوسیله بهکارگیری فناوری Oribi در این پلتفرم، از بهینهسازی بازگشت سرمایه (ROI) در استراتژیهای تبلیغاتی خود بهرهمند میشوند. ”
ابزار تجزیه و تحلیل Oribi با نمایش insight و اطلاعات کلیدی به شما، کمک میکنند که بتوانید برای افزایش عملکرد و بهرهوری کمپینهای خود نتایج را رصد کنید، اطلاعات و دادههای موجود را سادهسازی کنید و استراتژی مناسب خود را اتخاذ کنید.

مطالب پیشنهادی

انتشار آگهی «وام» در دیوار و شیپور ممنوع است

هدیه نوروزی سازمانی ۱۴۰۴ چی بخریم؟ | ۵ ایده کاربردی
