دی ام برد
اخبار

کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۲۱, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد

کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد. فاز محیطی این کمپین از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه در تهران و چند شهر دیگر آغاز شده و در فازهای گوناگونی مانند سازه‌های محیطی، تبلیغات دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و… اجرا می‌شود. طبق اعلام اُکالا، این جشنواره از ابتدا تا نیمه‌ی اسفند با تخفیف‌هایی تا ۷۰% اجرا خواهد شد و از ۱۵ اسفندماه تا پایان سال، با بخش بازی‌ها و جوایز بزرگ ادامه خواهد داشت. 

به گزارش دی‌ام برد، کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» با فاصله زمانی کمی از کمپین «رایگان می‌رسونمش» شروع شد. فاز محیطی این کمپین از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه در تهران و چند شهر دیگر شروع شده است. طبق اعلام اُکالا، این جشنواره از ابتدا تا نیمه‌ی اسفند با تخفیف‌هایی تا ۷۰% اجرا خواهد شد و از ۱۵ اسفندماه تا پایان سال، با بخش بازی‌ها و جوایز بزرگ ادامه خواهد داشت.

کمپین جدید اُکالا از طریق رسانه‌های محیطی، تبلیغات دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و… اجرا می‌شود. به گفته‌ی‌ اُکالا، هدف این جشنواره، ایجاد آگاهی از مزیت‌ها و ارزش‌های پیشنهادی اُکالا مانند خرید به‌صرفه در قالب تخفیف‌ها و ارسال رایگان است.

کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد 1

رضا عباسی معاون بازاریابی اُکالا در این باره گفت: «از ابتدای سال ۱۴۰۳ هر سبد خرید با بهره‌مندی از تخفیف‌ها در اُکالا به طور متوسط ۲۲ درصد به‌صرفه‌تر از خرید آفلاین بوده است. منطق طراحی این جشنواره، اوج‌گرفتن تقاضا و حساسیت به قیمت در ماه‌های پایانی سال است و با این نگاه در پلتفرم اُکالا از بازه ۱ تا ۱۵ اسفند بزرگ‌ترین حراج از لحاظ گستردگی و میزان تخفیف‌ها اجرا خواهد شد.»

طبق اعلام اُکالا در کمپین جدید نیز مانند کمپین قبلی، «ارسال رایگان» به‌عنوان یک مزیت رقابتی، به مخاطبان یادآوری شده است. معاون بازاریابی اُکالا همچنین بیان کرد: «از ابتدای سال ۱۴۰۳ تنها با ارسال رایگان، هر کاربر اُکالا به طور میانگین ۲۹۰ هزار تومان هزینه کمتری برای خرید محصولات خود پرداخت کرده است. ارسال رایگان بدون قیدوشرط، یکی از ارزش‌های پیشنهادی اُکالا در تکمیل تجربهٔ خرید به‌صرفه است.»

رشد ۲.۵ برابری فروش برندها در کمپین قبلی اُکالا

این کمپین هم مانند دیگر کمپین‌های اُکالا، با همکاری برندهایی مانند کاله، بهروز، پریل، پرسیل، عقاب، تی‌رکس، و غیره اجرا می‌شود. رضا عباسی در این باره گفت: «برندهای مشارکت‌کننده در کمپین پیشین اُکالا «رایگان می‌رسونمش»، رشد ۲.۵ برابری فروش را تجربه کردند و ما پیش‌بینی می‌کنیم در این کمپین فرصت رشد فروش برندها و محصولات سوپرمارکتی در پلتفرم اُکالا بیش از هر زمانی فراهم باشد.»

کمپین جدید اُکالا با شعار «بزرگ‌ترین حراج آنلاین سوپرمارکتی» شروع شد 2
افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک