پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی نوین هاب از ویژگی جدید “دایرکت هوشمند اینستاگرام”

مرجان عبدی مرجان عبدی
24 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رونمایی نوین هاب از ویژگی جدید “دایرکت هوشمند اینستاگرام”
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نوین هاب، یک پلتفرم در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است که امکاناتی از جمله زمان‌بندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت‌ها و دایرکت‌ها، آنالیز شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌کند و در آخرین به‌روزرسانی‌ خود خبر از اضافه شدن یک قابلیت جدید با نام “دایرکت هوشمند اینستاگرام” داده است. این گزینه به‌روزرسانی به کاربران، اینفلوئنسرها و فروشگاه‌های اینستاگرامی این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مداخله‌ی دستی، به پیام‌های مخاطبین خود در اینستاگرام پاسخ دهند.

ویژگی‌های این به‌روزرسانی

ربات پاسخ‌دهی خودکار
می‌توانید کلمه یا عبارات مشخصی را تنظیم کنید که در صورت استفاده توسط کاربر در قسمت دایرکت اینستاگرام، به طور خودکار پیامی آماده یا یک فهرست از محصولات و خدمات شما برای او ارسال می‌شود.

منوی پیام‌های دایرکت
در این بخش، شما قابلیت اضافه کردن چندین دکمه به پیام‌های خصوصی اینستاگرام خود را دارید. زمانی که کاربر وارد بخش پیام‌ها می‌شود، این گزینه‌ها قابل مشاهده است که توسط آنها، شما می‌توانید به کاربران لینک‌ها، مطالب، پرسش‌های متداول، توضیحات محصولات و خدمات و حتی امکان اتصال به پشتیبانی را ارائه کنید.

سوالات متداول
با این قابلیت جدید شما سوالات متداولی را بصورت پیش‌فرض به کابر نمایش می‌دهید که کاربر به محض ورود به قسمت دایرکت اکانت شما آنها را مشاهده خواهد کرد. هنگامی که کاربر بر روی یک سوال مشخص کلیک می‌کند، پاسخ مرتبط با آن برایش ارسال می‌شود. ا

ساخت محصولات و خدمات
اگر شما آیتم‌های متنوعی برای عرضه دارید، این امکان وجود دارد که این آیتم‌ها را به شکل یک لیست در بخش دایرکت اینستاگرام خود نمایش دهید. با استفاده از دکمه‌هایی همچون “خرید” یا “اطلاعات بیشتر”، شما می‌توانید افراد را به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر سوق دهید.

بخوانید  با امکان جدید دسته‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم آشنا شوید
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک