دی ام برد
اخبار

نیسان، هوندا و میتسوبیشی ادغام کسب‌وکارهایشان را برای تاسیس یک هلدینگ مشترک بررسی می‌کنند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
دی ۸, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نیسان، هوندا و میتسوبیشی ادغام کسب‌وکارهایشان را برای تاسیس یک هلدینگ مشترک بررسی می‌کنند

شرکت‌های نیسان، هوندا و میتسوبیشی تفاهم‌نامه‌ای (MOU) امضا کرده‌اند تا ادغام و یکپارچه‌سازی کسب‌وکارشان را از طریق تأسیس یک هلدینگ مشترک، بررسی کنند. مقامات ارشد این شرکت‌ها هدف از این ادغام را همراه شدن با تحولات عمیق خودروسازی و خلق ارزش بیشتر عنوان کرده‌اند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از global.honda، نیسان، هوندا و میتسوبیشی موتورز توافق کرده‌اند تا در دو زمینه هوش مصنوعی و برقی شدن با یکدیگر همکاری کنند. پس از تغییرات عمده در صنعت خودروسازی، این سه شرکت تصمیم گرفته‌اند تا امکان همکاری میتسوبیشی با نیسان و هوندا را برای این یکپارچگی بررسی کنند و قرار است میتسوبیشی تا پایان ژانویه ۲۰۲۵ تصمیم نهایی خود را دراین‌خصوص اعلام کند.

مقامات ارشد این سه شرکت چه می‌گویند؟

ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان، در کنفرانس خبری گفت: «هوندا و نیسان آغاز به بررسی ادغام و یکپارچه‌سازی کسب‌وکارشان کرده‌اند و در این زمینه در حال پیشرفت‌اند. شریک استراتژیک ما، یعنی میتسوبیشی موتورز، نیز در این جریان مشارکت دارد. اگر این یکپارچه‌سازی به نتیجه برسد، مطمئناً می‌توانیم خدمات بیشتری به طیف وسیع‌تری از مشتریان ارائه دهیم.»

توشیهیرو میبه، مدیر اجرایی و رئیس هوندا نیز عنوان کرد: «در دورانی هستیم که تغییرات عمیقی در صنعت خودروسازی در حال انجام است و این موضوع در هر ۱۰۰ سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. امیدواریم مشارکت میتسوبیشی موتورز در مذاکرات ادغام کسب‌وکار نیسان و هوندا منجر به تحولات اجتماعی گسترده‌تری شود. ما قصد داریم از طریق این یکپارچه‌سازی به یک شرکت پیشرو در خلق ارزش‌های جدید در حوزه تحرک تبدیل شویم. نیسان و هوندا از امروز به گفت‌وگوها ادامه خواهند داد و در نظر دارند تا پایان ژانویه ۲۰۲۵ امکان‌سنجی ادغام کسب‌وکار را به طور کامل روشن کنند.»

تاکائو کاتو، رئیس و مدیرعامل میتسوبیشی موتورز، نیز در این زمینه گفت: «در عصری که صنعت خودروسازی با تغییرات عمده‌ای مواجه است، همکاری و بررسی‌های میان نیسان و هوندا برای ادغام کسب‌وکار می‌تواند به پیشرفت‌های قابل‌توجهی منجر شود و همچنین ارزش‌افزوده زیادی برای کسب‌وکارهای مشترک با میتسوبیشی ایجاد کند. ما بهترین شیوه‌های همکاری را بررسی خواهیم کرد تا از نقاط قوت هر شرکت به طور بهینه استفاده کنیم.»

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک