پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیجی‌کالا برگزار می‌کند؛ نکست‌شیفت، رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک

الهه صالحی الهه صالحی
8 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیجی‌کالا برگزار می‌کند؛ نکست‌شیفت، رویدادی با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین رویداد نکست‌شیفت قرار است با موضوع نوآوری در صنعت لجستیک ۲۵ بهمن ماه برگزار شود. این رویداد آموزشی توسط دیجی‌کالا و با مشارکت اتاق بازرگانی تهران، انجمن تجات الکترونیک تهران و پارک علم و فناوری تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود و با حمایت انجمن لجستیک ایران به شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

امروزه با بالا رفتن انتظارات مشتریان و سازمان‌ها از مدیران ارشد عملیات، لجستیک، و زنجیره تأمین و همچنین چالش‌های متعدد زیرساختی، عملیاتی و استراتژیک، سازمان‌های پیشرو نه تنها باید به فکر حل چالش‌های امروزی باشند، بلکه نیاز دارند تا از نظر استراتژیک خود را برای توسعه، بهینه‌سازی و تغییرات آینده در عصر دیجیتال آماده کنند و دیجی‌کالا تصمیم گرفته است تا با هدف تسهیل انتقال دانش و تجربه در این زمینه در «دیجی‌نکست» به عنوان “بازوی نوآوری گروه دیجی‌کالا”، رویدادی برای فعالان این حوزه فراهم کند.

در این رویداد آموزشی علاوه بر انتقال تجربه و دانش اساتید کارآزموده این حوزه در رابطه با فناوری‌های لجستیک و آینده تجارت الکترونیک، امکان تعامل و شبکه‌سازی با مدیران ارشد و افراد تاثیرگذار این صنعت فراهم است.

سعید محمدی، هم‌بنیان گذار و مدیرعامل گروه دیجی‌کالا، فرزین فردیس، مدیرعامل هلدینگ سرآوا، نیما نامداری، مدیرعامل کارنامه، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا، حسن دوست‌حقی، مدیرعامل شتابان شمال، کاوه احسانی، معاون زنجیره ارزش زرین رویا، امیر بغدادی، مدیرعامل مایرمنهلف، علی مرزبان، معاون عملیات دیجی‌کالا، امیر ختایی، استاد دانشگاه اتاوا، مهدی شامی زنجانی، استاد دانشگاه تهران، حامی طالبی، مدیرکل لجستیک دیجی‌اکسپرس، محمد روهینا، مدیر فرآیند‌های ایران خودرو، محسن شیخ سجادی، استاد دانشگاه امیرکبیر، آرمان نوری، مدیر ارشد زنجیره‌تامین آدورا طب نیز در این رویداد به ارائه و تدریس خواهند پرداخت.

در این رویداد آموزشی که با مشارکت اتاق بازرگانی تهران، انجمن تجارت الکترونیک تهران، پارک علم و فناوری تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود، به شرکت‌کنندگان با حمایت انجمن لجستیک ایران، گواهی حضور در دوره (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) اعطا می‌شود.

این رویداد ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل باشگاه دیپلماتیک ورزات امور خارجه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۲۷ تماس بگیرند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک