
فستیوال نکسپلور برای کسبوکارهای اینستاگرامی ایران برگزار میشود

نخستین فستیوال رقابتی کسبوکارهای اینستاگرامی ایران با عنوان “نکسپلور” (Nexplore) با هدف شناسایی، ارزیابی و حمایت از کسبوکارهای خلاق در این پلتفرم برگزار میشود. شرکتکنندگان در نکسپلور میتوانند کسبوکار خود را در چهار حوزه تخصصی مورد ارزیابی قرار دهند.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی نکسپلور، این فستیوال با مشارکت متخصصان حوزههای مختلف کسبوکار، برندینگ، اینفلوئنسرمارکتینگ و تولید محتوا شکل گرفته و طبق برنامهریزی، این رویداد به صورت سالانه برگزار خواهد شد. در این رویداد، کسبوکارهای اینستاگرامی پس از ثبتنام، در دو مرحله مورد ارزیابی هیئت داوران قرار میگیرند.
برگزیدگان این رقابت علاوه بر دریافت جوایز نقدی، از امکانات و ابزارهای لازم برای توسعه کسبوکار خود بهرهمند خواهند شد. مهلت ثبتنام در فستیوال نکسپلور از ۲۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۹ خرداد ادامه دارد. جلسات ارزیابی و داوری در خردادماه برگزار میشود و برگزیدگان طی مراسم اختتامیه در ۴ تیرماه معرفی خواهند شد.
به گفته روابطعمومی نکسپلور، این رویداد با سه هدف اصلی ایجاد ارتباط مستقیم با فعالان اینستاگرام از طریق گفتگو با اینفلوئنسرها، ادمینها و پایهگذاری همکاریهای مؤثر، فراهم کردن فرصت دیده شدن در رسانهها و افزایش آگاهی از برند از طریق حضور در رسانهها و شبکههای اجتماعی و ایجاد همکاری با کسبوکارهای نوآور از طریق تبادل ایده با استارتاپها و برندهای خلاق در حوزه اقتصاد دیجیتال طراحی شده است.
شرکتکنندگان در نکسپلور میتوانند کسبوکار خود را در چهار حوزه تخصصی مورد ارزیابی قرار دهند. حوزههای چهارگانه ارزیابی شامل: بهترین روایتگری با تمرکز بر مهارت در داستانسرایی و ارتباط مؤثر با مخاطب، بهترین فروشنده با تأکید بر تکنیکهای فروش موفق و افزایش سودآوری، بهترین ابزار و تکنیکهای ساخت محتوا با محوریت استفاده از ابزارهای نوین و تولید محتوای حرفهای، و بهترین تأثیرگذاران اجتماعی با تمرکز بر اثرگذاری بر مخاطبان و خلق ارزش معنوی در شبکههای اجتماعی است.

مطالب پیشنهادی

نشست تخصصی دیام برد، به تعویق افتاد
