پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آپارات درآمد تولیدکنندگان محتوا را افزایش داد

زهرا محبی زهرا محبی
14 اسفند 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آپارات درآمد تولیدکنندگان محتوا را افزایش داد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارات در طرحی با عنوان «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» از تولیدکنندگان محتوا به‌ویژه محتوای آموزشی، در کنار پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات، مبلغ مازادی را به تولیدکنندگان خود پرداخت می‌کند. میزان مبلغ مازاد پرداختی به تولیدکنندگان، به عوامل مختلفی زیر بستگی دارد:

  • کمیت
  • کیفیت
  • نوع محتوای تولیدی
  • استقبال بینندگان 

آپارات حمایت از تولیدکنندگان ویدیویی را یکی از اهداف بزرگ خود عنوان می‌کند و راه‌اندازی این طرح ویژه برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا را در همین راستا می‌داند. با این طرح، تولیدکنندگانی که محتواهای کاربرپسند و حرفه‌ای تولید می‌کنند، مبلغ اضافه‌ای از آپارات دریافت می‌کنند.

البته آپارات اشاره کرده است که پرداخت این مبلغ مازاد تا زمان فعال بودن این طرح ادامه خواهد داشت و پایان طرح، منجر به قطع این مبلغ خواهد شد. علاوه بر این طرح، آپارات خبر از تغییرات دیگری نیز در این پلتفرم داده است در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد.

آپارات

تغییر شیوه محاسبه درصد Share کانال‌ها در آپارات

یکی از عواملی که تاثیر به‌سزایی در میزان درآمد ماهیانه تولیدکنندگان از آپارات دارد، درصد Share است. این درصد درواقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی است. به گفته آپارات، درصد Share برای تمام کانال‌ها یکسان نیست و به طور کلی، بین ۵۰ تا ۷۰ درصد متغیر است.

در گذشته این درصد توسط کارشناسان آپارات، در ابتدای ورود تولیدکنندگان به سیستم درآمدزایی تعیین می‌شد و تغییر در آن، در بازه‌های طولانی مدت صورت می‌گرفت؛ اما حالا، درصد Share کانال تولیدکنندگان به صورت سیستمی و در ابتدای هر ماه، مورد بازبینی مجدد قرار می‌گیرد و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتواهای کانال تولیدکنندگان تغییر می‌کند.

لازم به ذکر است که مطابق روال گذشته درصد Share کانال‌ها، همچنان بالای ۵۰ درصد خواهد بود.

تغییر روند پرداخت درآمد کانال‌ها در آپارات

آپارات همچنین خبر از تغییر روند پرداخت درآمد داده است. از این پس تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی عضو هستند می‌توانند در هر زمانی که خودشان مایل بودند، درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کنند و حداکثر تا ۷ روز کاری (به جز پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) مبلغ به حساب‌شان واریز خواهد شد. آپارات حدنصاب پرداخت درآمد را در سیستم درآمدزایی‌اش، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

تولیدکنندگان می‌توانند برای اطلاع از میزان پرداختی این طرح، به قسمت گزارش درآمد داشبورد خود مراجعه کنند و به صورت جداگانه درآمد هفتگی و ماهانه کانال خود را مشاهده کنند.

آپارات

آپارات

برای خواندن نحوه ورود به سیستم درآمدزایی آپارات و ثبت درخواست خود وارد این لینک شوید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات