پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

محدودیت‌های کافه‌بازار برای برنامه‌های مخرب و تخلفات سخت‌گیرانه‌تر شد

زهرا محبی زهرا محبی
8 آذر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محدودیت‌های کافه‌بازار برای برنامه‌های مخرب و تخلفات سخت‌گیرانه‌تر شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
طبق خبری که به‌تازگی در وبلاگ کافه بازار منتشر شد، بازار قصد دارد به‌ منظور رعایت کردن حقوق کاربران و حفظ سلامت فضای رقابت در صنعت اپلیکیشن و گیم، محدودیت‌هایی برای برنامه‌های مخرب ایجاد کند. از این پس کافه‌بازار با برنامه‌ها و بازی‌هایی که عملکردهای فریب‌کارانه دارند برخورد جدی‌تری خواهد کرد.
کافه بازار اظهار کرده است که برنامه‌‌ها و بازی‌هایی که فضای رقابتی توسعه‌دهندگان بازی و برنامه را از سلامت و امنیت دور کنند و اطلاعات غلطی به کاربران خود ارائه دهند با محدودیت‌های بازار روبه‌رو خواهند شد. تمامی اعمال فریب‌کارانه در بخش‌های مختلف برنامه همچون قسمت نظرات، سیستم جست‌وجو، امتیازات و آمار نصب، توسط کافه بازار شناسایی و رصد می‌شوند و ارتکاب تخلف حتما پیگیری و با آن برخورد خواهد شد.
برنامه‌های متخلف بدون اطلاع قبلی و با شیوه‌های گوناگون مورد مجازات و پیگیری قرار می‌گیرند؛ شیوه‌ها شامل «حذف از نتایج جست‌وجوی کافه بازار، حذف از لیست برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده و پیشنهادی، حذف نظرات، امتیازها یا آمار نصب و نمایش‌ندادن ‌آن‌ها به کاربران» خواهند بود.

اگر بازی یا برنامه مورد نظر نسبت به برخورد صورت‌گرفته اعتراضی داشت، می‌تواند از طریق این فرم مستنداتی را که اعمال فریب و تخلف برنامه را نقض می‌کنند برای کافه بازار ارسال کنند. به گفته بازار رشد برنامه‌ها و بازی‌ها در بازار تنها از مسیرهای تعریف‌شده‌ی قانونی تحقق پیدا می‌کند و باید مبتنی بر عملکرد مثبت برنامه و رضایت کاربران آن برنامه باشد.

بخوانید  چرا دیجی‌کالا از کافه بازار حذف شد؟

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک