پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ترب به بازار «خرید و فروش کالای کارکرده» ورود کرد

زهرا محبی زهرا محبی
7 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترب به بازار «خرید و فروش کالای کارکرده» ورود کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترب در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که به درخواست فروشگاه‌های مختلف مبنی بر نمایش محصولات غیرنو در ترب، در پاییز امسال تصمیم بر راه‌اندازی یک بخش جدید برای این نوع محصولات شد تا مقدمات نمایش محصولات در ترب فراهم شود و فروشندگان بتوانند کالاهای کارکرده خود را نیز از طریق ترب به فروش برسانند. پیش از این محصولات غیرنو اجازه نمایش در ترب را نداشتند و توسط واحد محتوای ترب حذف و غیرفعال می‌شدند. در راستای نمایش محصولات کارکرده، در ابتدا از حذف محصولات کارکرده جلوگیری شد و محصولات قبلیِ حذف‌شده، فعال، و مانند سایر محصولات به کاربران نمایش داده شدند. برای بهبود تجربه کاربری یک فیلتر تحت عنوان وضعیت کارکرد نیز به سایت ترب اضافه شده است. این فیلتر از دو گزینه نو و کارکرده تشکیل شده و کاربران می‌توانند با انتخاب هر یک از این دو گزینه، محصولات کارکرده یا نو را به صورت مجزا مشاهده کنند. محصولات کارکرده نیز با تگ کارکرده از سایر محصولات متمایز شده‌اند.

ترب

در حال حاضر فروشنده‌های کالاهای مختلف باید نو یا کارکرده بودن محصول را در قسمت مشخصات سایت خود تحت عنوان وضعیت کارکرد ذکر کنند تا ربات‌های ترب وضعیت کارکرده بودن را به‌درستی تشخیص دهند. در صورت عدم ذکر وضعیت کارکرد، محصول فروشگاه به صورت پیشفرض نو در نظر گرفته می‌شود. فروشگاه‌ها می‌توانند به جای «وضعیت کارکرد» از عبارات «وضعیت محصول»، «درجه کیفیت» و «نوع محصول» و به جای کلمه کارکرده، از کلمات استوک، دست دوم، بازسازی‌شده، در حد نو و جعبه باز استفاده کنند. هم‌اکنون می‌توانید دسته‌بندی «نو» یا «کارکرده» را در صفحه اصلی ترب ببینید.

ترب

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات