پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

از وب‌سایت جدید نئور رونمایی شد

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
26 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از وب‌سایت جدید نئور رونمایی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارتاپ نئور (Neor) که کسب‌وکاری در حوزه خدمات زیرساخت‌های فناورانه است، از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد. استارتاپ نئور از سال ۱۳۹۸ کار خود را با هدف ارائه خدمات بهینه‌سازی زیرساخت‌های فناوری شرکت‌های مختلف آغاز کرده است. این استارتاپ به عنوان ارائه‌دهنده خدمات DevOps به صورت برون‌سپاری شده یا «DevOps as a Service» فعالیت می‌کند.

براساس گفته‌های مدیر روابط‌عمومی نئور، آن‌ها سعی دارند با به‌کارگیری معماری‌های ثابت شده توسعه نرم‌افزار در سطح جهانی، زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان‌ها را بهینه‌سازی کنند. این استارتاپ برای به‌روز نگه‌داشتن و بهینه‌سازی زیرساخت فناوری اطلاعات مشتریان خود از مدل تحقیقات و بررسی ۳۶۰ درجه‌ای در صنعت زیرساخت ابری استفاده می‌کند. این شرکت که به گفته مدیرانش تجربه پروژه‌های ملی و بین‌المللی در زمینه خدمات ابری و توسعه زیرساخت‌های فناورانه را دارد، از سال ۱۴۰۰ مدل تجاری خود را تغییر داده‌است.

از وب‌سایت جدید نئور رونمایی شد 1

ری‌برندینگ و رونمایی از وب‌سایت جدید نئور

مدیران نئور بر این باورند که پس از مطالعات بازار و بررسی نیازهای مشتریان به این نتیجه رسیده‌اند که مدل تجاری‌ این استارتاپ را تغییر دهند. مدل تجاری نئور از سال ۱۴۰۰ از ارائه خدمات ابری به ارائه خدمات برون‌سپاری «دواپس» یا «DevOps as a Service» تغییر پیدا کرد. این استارتاپ پس از تغییر مدل تجاری‌اش در راستای ری‌برندینگ و ایجاد وب‌سایت جدید تلاش کرد. از سال ۱۴۰۰ و پس از تغییر مدل تجاری، استارتاپ نئور خدمات زیرساخت را به شرکت‌های مختلفی ارائه کرد. این شرکت پس از تغییر جهت در مسیر خود یا به عبارت بهتر pivoting، از وب‌سایت خود به آدرس neor.pro رونمایی کرد.

خدمات نئور به صورت برون‌سپاری است و تاکنون شرکت‌های بزرگ و کوچکی با این استارتاپ کار کرده‌اند. از مشتریان نئور می‌توان به شرکت عالی نشان پارسیان (برند پنتر در ایران)، Arico GmbH آلمان، شرکت کلاسه، عصر دین و دانش، مبین نت، ویستا افرین طب و کافل اشاره کرد.

یکی از نکات قابل توجه در وب‌سایت نئور، امکان تعیین زمان مشاوره و ملاقات آنلاین با کارشناسان این شرکت است. مشتریان می‌توانند زمان جلسه را با استفاده از تقویمی که در وب‌سایت وجود دارد، تعیین کنند. مشاوره ۳۰ دقیقه‌ای با کارشناسان نئور به مشتریان کمک می‌کند تا مشکلات خود را در این زمینه برطرف کنند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات

محمد سلمانی ماهینی
محمد سلمانی ماهینی

پیوت هوشمندانه ای کردن

محمد مهدی عباسی
محمد مهدی عباسی

از مشتریان نئور هستم.
یکی از نقاط مثبت این شرکت رفتار حرفه ای و با اخلاق اشون هست.

علی سلماجی
علی سلماجی

متشکرم ازتون
در خدمت شما هستیم.

رضا
رضا

بیزینس جالبیه!
سایتشون هم خیلی سریع اومد بالا
نشون میده حداقل توی کار خودشون نموندن