پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نردبون, ابزار رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی، سرویس جدیدی از تربیون

مه‌گل غیوری مه‌گل غیوری
28 تیر 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نردبون, ابزار رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی، سرویس جدیدی از تربیون
زمان مطالعه: 2 دقیقه

محصول جدید حوزه سئو، با نام «نردبون» از پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون رونمایی شد. نردبون ابزاری برای رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی است. برای کلمات کلیدی مختلف می‌توانید از جایگاه خود و رقبا در نتایج جست و جوی گوگل آگاه شوید.

کسب و کارهای فعال در ایران با مشکل بزرگی مواجه هستند، مشکل ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود، در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران.
ضعفی که تریبون به عنوان پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران با محصول جدید خود با نام نردبون در پی رفع آن برآمده است.

می‌توان گفت نردبون، برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف به کمک شما می‌آید که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان  ارائه می‌دهد.

همچنین با استفاده از نردبون، وبسایت‌ها می‌توانند به صورت دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر را برای کلمات کلیدی مختلف مشاهده کنند، تا در کنار آن بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و  کلمات کلیدی مختلف جایگاه‌های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد نمایند.نردبون

مزایای استفاده از نردبون در مقایسه با ابزارهای مشابه داخلی و خارجی

این ابزار جدید کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای داخلی بتوانند بر اساس موقعیت ایران و تفکیک موبایل و دسکتاپ، نتایج دقیق‌تری داشته باشند و در پی آن گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی دریافت کنند.

 دو قسمت اصلی نردبون

  • پیشنهاد رقبا
  • مقایسه دامنه‌های مشابه

خدمات نردبون

• رصد رتبه وب‌سایت در نتایج جستجو
• رصد رتبه رقبا و تغییرات آن در نتایج جستجو
• پیشنهاد کلمه کلیدی بر اساس دامنه وب‌سایت
• شناسایی رقبا بر اساس کلمات کلیدی
• گزارش دهی دقیق با انتخاب بازه زمانی مد نظر
• ارسال گزارش روزانه از وضعیت رتبه کلمات کلیدی
• امکان دسته بندی کلمات کلیدی
• امکان برچسب گذاری کلمات کلیدی و طبقه بندی بر اساس اهمیت کلمات کلیدی
• خروجی پی دی اف

بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیستی که نردبون پیشنهاد می‌دهد انتخاب کرده یا بصورت دستی آنها را وارد کند و گزارش‌های مورد نیاز خود را در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر دریافت کند.

استفاده از این ابزار تا 6 کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار جدید می توانید به پنل تریبون خود مراجعه کرده و در قسمت نردبون از امکانات این ابزار رایگان استفاده کنید و جایگاه کلمات کلیدی خود و کسب‌وکارهای مشابه‌تان را رصد کنید.

از بالای نردبون، چشم انداز دقیق‌تری را می‌ببینید.

نردیون برای مخاطبین د‌ی‌ام برد یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی در نظر گرفته است که با استفاده از این کد، می‌توانید از اشتراک یک ماهه پلن حرفه‌ای نردبون به صورت رایگان بهره‌مند شوید. کد معرف اختصاصی  55SX9SWN

بخوانید  نحوه کار الگوریتم سرچ اینستاگرام، از زبان مدیرعامل اینستاگرام!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مه‌گل غیوری
مه‌گل غیوری
از کلاس‌های دانشگاه فهمیدم که به بازاریابی علاقه دارم. دنبالش کردم تا رسیدم به دیجیتال مارکتینگ. به دیـ ام برد پیوستم تا هر روز از هم یاد بگیریم.
نظرات

عرفان شاکری
عرفان شاکری

این ابزار که نیست اگر کسی خواست یک ابزار جایگزین بهتر بره سایت میزفا تولز امکاناتش نسبت به بقیه سایت ها خوبه ب نظرم

اسمارتک