پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات

مایکت با هدف معرفی سرویس جدید VOD خود کمپین محیطی اجرا کرد؛ رایگان فیلم ببین!

الهه صالحی الهه صالحی
29 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مایکت با هدف معرفی سرویس جدید VOD خود کمپین محیطی اجرا کرد؛ رایگان فیلم ببین!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم مایکت اخیرا با هدف معرفی سرویس جدید VOD خود و آگاهی کاربران از این امکان  که از این پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه اشتراک از طریق مایکت فیلم تماشا کنند یک کمپین محیطی اجرا کرده است.

به گزارش دی‌ام برد، استور مایکت از پاییز ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا امروز پس از کافه بازار بین کاربران ایرانی به عنوان بزرگ‌ترین استور اندرویدی شناخته می‌شود. در اواخر خرداد ۱۴۰۰ مایکت پس از حدود ۱۰ سال فعالیت اعلام کرد که امکان مشاهده فیلم و سریال را برای کاربران خود فراهم کرده است و در چشم انداز آینده سعی دارد تا از فضای صرفا عرضه کننده اپلیکیشن به سمت فضای سرگرمی برود.

در همین رابطه اخیرا مایکت کمپین محیطی جدیدی با نام «رایگان فیلم ببین» اجرا کرده است که براساس آن کاربران این استور می‌توانند رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از طریق مایکت فیلم تماشا کنند.

مایکت با هدف معرفی سرویس جدید VOD خود کمپین محیطی اجرا کرد؛ رایگان فیلم ببین! 1

به نظر می‌رسد با وجود چالش‌ها و مشکلات فعالیت در حوزه VOD ، این حوزه برای بسیاری از شرکت‌هایی که فعالیت متفاوتی دارند، جذابیت زیادی دارد؛ علاوه بر مایکت، تماشاخونه و آسیاتک نیز اخیرا سرویس VOD رایگان با پخش تبلیغات را راه اندازی کرده‌اند.

از سوی دیگر باید به یاد داشت که این اولین بار نیست که یک استور اندرویدی سرویس VOD خود را راه اندازی می‌کند. رقیب اصلی مایکت یعنی کافه بازار فعالیت در بخش ویدیو را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد که چندان پایان خوشی نداشت.

کافه بازار پس از سه سال فعالیت در حوزه ویدیویی در آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد که «پس از سه سال به این باور رسیده‌ است که توسعه محصول ویدیو نیازمند تمرکز بیشتر در زمینه‌های دیگری است که مانع تمرکز تیم‌های خلاق و فعال ما روی توسعه محصول بازار و ایفای نقش اصلی خود در جایگاه «میزبان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی در ایران» می‌شود. بنابراین با توقف خدمات ویدیویی، و با انتقال توان نیروهای فنی و غیرفنی، بیش از پیش بر ارائه خدمات و توسعه محصولات از جمله در حوزه برنامه و بازی تمرکز خواهیم کرد.» حالا باید دید که مایکت با فعالیت در حوزه‌ای که رقیب همیشگی‌اش از آن خداحافظی کرده، چطور عمل خواهد کرد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک