پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مایکروسافت در حال تولید ابزار جدید هوش مصنوعی برای تولید فوری تبلیغات بنری

الهه صالحی الهه صالحی
12 بهمن 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مایکروسافت در حال تولید ابزار جدید هوش مصنوعی برای تولید فوری تبلیغات بنری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مایکروسافت در حال تولید یک ابزار هوش مصنوعی جدید به نام Retail Media Creative Studio است که قادر است در عرض چند ثانیه برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه خرده‌فروشی، بنر تبلیغاتی تولید کند. بنابر اعلام مایکروسافت این ابزار از اواخر این ماه میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این ابزار به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد که با وارد کردن URL یک محصول، در یک بازه زمانی چند ثانیه‌ای تبلیغات بنری تولید کنند. در این ابزار چندین بنر تبلیغاتی خلاقانه ارائه می‌شود و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با انتخاب از بین این محتواها، کمپین خود را سریع‌تر اجرا کنند.

این ابزار همچنین از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی کمپین در حین اجرا استفاده می‌کند و موثرترین و خلاقانه‌ترین بنر را براساس معیارهای کلیدی مانند نرخ کلیک و کانورژن انتخاب می‌کند که همین موضوع ماکترها را از انجام تست زمان‌بر A/B بی‌نیاز می‌کند.

لین کیولسو از مسئولان مایکروسافت در این پروژه به رسانه‌ها اعلام کرده است که چشم‌انداز این شرکت از توسعه این ابزار استفاده کردن از قدرت هوش مصنوعی برای ارائه تجربه خرید شخصی‌تر برای مصرف‌کنندگان خرده‌فروشان و در نهایت بهبود عملکرد کمپین است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک