پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی از قابلیت‌های جدید متریکس به مناسبت تولد ۳ سالگی این پلتفرم!

مرجان عبدی مرجان عبدی
23 آذر 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رونمایی از قابلیت‌های جدید متریکس به مناسبت تولد ۳ سالگی این پلتفرم!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

متریکس ابزار تحلیل و ارزیابی بازاریابی موبایلی که به تازگی تولد ۳ سالگی این پلتفرم را جشن گرفته است با توجه به نظرات و نیازهای کاربران در طول این مدت قابلیت‌های جدیدی به این ابزار اضافه کرده است که به بهانه تولد، از این قابلیت‌ها رونمایی کرده است.

امکانات جدید داشبورد این پلتفرم

1- رایگان شدن هزینه‌ی Reinstall
متریکس در راستای بهینه‌سازی پرداختی‌های مارکتینگی مشتریان، بابت شمارش تعداد نصب‌های مجدد(Reinstall)  دیگر هزینه ای از آن‌ها دریافت نمی‌کند و این قابلیت را به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

2- افزایش ظرفیت خروجی دیتای خام
محدودیت 20هزارتایی خروجی دیتای خام دوبرابر شد؛ یعنی مشتریان متریکس در هربار خروجی می‌توانند تا 40 هزار ریکورد خروجی بگیرند.

3- جلوگیری از بروز تقلب حتی از لحظه‌ی کلیک
از این پس کاربران اپلیکیشن‌ها از لحظه ی کلیک، توسط سیستم پیشگیری از تقلب مترکس ردیابی می‌شوند و مشتریان متریکس می‌توانند علاوه‌بر نصب‌های تقلبی، آمار کلیک‌های تقلبی را نیز به تفکیک منبع جذب داخل داشبورد ببینند.

4- امکان ارسال کالبک به ازای هر کلیک و سشن
علاوه‌بر امکان ست کردن کالبک برای آمار نصب‌ها و ایونت‌ها، به زودی مشتریان می‌توانند برای دریافت آمار کلیک‌ها و سشن‌ها نیز کالبک ست کنند و دیتاها را به صورت لحظه‌ای بگیرند.

5- اضافه شدن درگاه پرداخت در داشبورد متریکس
به درخواست تعداد زیادی از مشتریان متریکس و جهت تسهیل عملیات پرداختی برای آنها، امکان پرداخت فاکتورها از داخل داشبورد و از طریق درگاه به زودی فراهم خواهد شد.

6- امکان دسترسی به افراد به تفکیک لایه‌ی کمپین در ترکرها
پیش از این امکان دادن دسترسی به اعضای یک سازمان تنها تا لایه‌ی منبع جذب (source یا adnetwork) روی یک ترکر وجود داشت، اما از این پس مشتریان می‌توانند تا لایه‌ی نوع کمپینِ هر منبع جذب نیز برای دادن دسترسی به اعضایشان حق انتخاب داشته باشند.

7- یکپارچگی مستقیم با پنل گوگل‌ادز برای اولین بار در ایران
متریکس برای اولین بار در ایران با پنل گوگل ادز یکپارچه شده است؛ که به این معنی است که از این پس امکان بهینه‌سازی کمپین‌های گوگل‌ادز براساس رخدادهای متریکس فراهم خواهد شد و این یکپارچگی تا حد قابل توجهی باعث ارتقای دقت شمارش متریکس در این نوع کمپین‌ها می‌شود.

8- دیپ لینک یکتا و پشتیبانی هم‌زمان از پکیج نیم‌های متفاوت
متریکس این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا حتی با وجود پکیج نیم‌های متفاوت اپلیکیشن‌هایشان در استورهای مختلف، تنها با تعریف یک دیپ لینک بتوانند به یکپارچگی کمپین‌های Re-engagement دست پیدا کنند.

9- توسعه اختصاصی کتابخانه امن (Trusted SDK)
متریکس همچنین در راستای دغدغه‌های امنیتی مشتریان، نسبت به توسعه SDK اختصاصی امن با رمزگذاری پیشرفته‌تر و امن‌تر برای مجموعه‌های بانکی و مالی (اخذ گواهینامه‌های امنیتی فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)) اقدام کرده است.

 

بخوانید  گفتگو با پیمان خلیلی، مدیر سئو باسلام: سئو در جهان به چه سمت می‌رود؟

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک