مدیانا نفرات برتر مسابقه «بهترین پیامک سال» را معرفی کرد
فهرست مطلب
به گزارش دیامبرد، مدیانا پلتفرم جامعی است که برای ساختن ارتباط کسبوکارها با مشتریان طراحی شده است. این پلتفرم از ۱ تا ۲۱ اسفند یک مسابقه پیامکی را با نام «بهترین پیامک سال» برگزار کرد و نفرات برتر امروز (سهشنبه ۲۲ اسفند ) با حضور داوران معرفی شدند.
آیلار رزاقی، حسین وحدانی و حسین وجدانی داوران این مسابقه بودند که از میان ۸۰۰ پیامک ارسال شده از ۳۶۴ نویسنده و ۲۵۵ برند برای مدیانا، ۱۵ پیامک را وارد بخش مسابقه کردند و درنهایت سه پیامک با رای کاربران انتخاب شد.
چهار هزار رای برای مسابقه پیامکی مدیانا ثبت شد
داوران چهار روز فرصت داشتند که به شکل جداگانه به هر پیامک امتیاز دهند. متن هر پیامک بدون اسم نویسنده برای داوران ارسال و هر داور بر اساس شاخصههایی که در ابتدای مسابقه اعلام کرده بود امتیاز خود را برای هر پیامک ثبت کرد. پس از آن در یک جلسه چهار ساعته ۱۵ پیامک برتر با نظر مشترک هر سه داور انتخاب شد.
در رقابت میان این ۱۵ نفر، چهار هزار و ۴۶۲ رای به ثبت رسید و از این تعداد، آرزو درزی با پیامکی از «دیوار» با هزار و ۲۲۴ رای، برنده صد میلیون تومان جایزه نقدی، محمد فضلالله تبار با پیامکی از «بانیمد» با هزار و ۱۳۵ رای، نفر دوم و برنده چهل میلیون تومان جایزه نقدی و سعید عباسی با پیامکی از شیرینی «حاج خلیفه یزد» با ۸۵۱ رای نفر سوم و برنده ده میلیون تومان جایزه نقدی شدند.
اهداف مسابقه؛ نشان دادن اهمیت پیامکهای تبلیغاتی
کپیرایتینگ یکی از عناصر مهم بازاریابی پیامکی است. در حقیقت یک محتوا میتواند به کسبوکار کمک کند تا پیام خود را شفافتر، مخاطبپسندتر و موثرتر به دست مشتریان برساند؛ به همین دلیل هم مدیانا در نظر دارد تا با هدف نشان دادن اهمیت پیامکهای تبلیغاتی و افزایش توجه کسبوکارها به محتوای پیامک به عنوان یکی از مهمترین مدیومهای جذب و نگهداشت مشتری، این رویداد را به شکل سالیانه برگزار کند.
بیست برندی که در مسابقه مدیانا حضور داشتند
از میان ۸۰۰ پیامک ارسال شده، ۲۵۵ برند مثل اسنپ، فیلیمو، اسنپ فود، جاباما، علی بابا، جاجیگا، دیوار، سفر مارکت، ازکی، بیمه دات کام، اقامت ۲۴، خانومی، شاواز، فلایتیو، اتاقک، آچاره، شب، دیجیکالا، بارجیل و اسنپ تریپ هم در مسابقه پیامکی مدیانا شرکت کردند.