پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل ادز از دو فیچر جدید خبر داد

سینا فایضی سینا فایضی
27 مهر 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوگل ادز از دو فیچر جدید خبر داد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گوگل ادز امکان جدیدی را اعلام کرد که با استفاده از آن می‌توانید کلمات ترند در حوزه کاری خود را به‌صورت خودکار شناسایی کنید و تصمیمات هدفمند‌تری بگیرید.
درواقع این ابزار جدید سرچ‌ها،‌ نرخ تبدیل‌ها و فعالیت‌های حوزه کاری شما را بررسی می‌کند براساس آن‌ها حدس و گمان‌هایی از وضعیت ترند بازار هدف شما می‌زند. برای مثال،‌ یه آژانس گردشگری می‌تواند از افزایش ناگهانی تقاضا برای تور استانبول با خبر شود. این اطلاعات به‌شما کمک می‌کند فرصت‌های جدید را پیدا کنید و براساس آن‌ها، کمپین‌های گوگل ادز خود را هدفمندتر کنید.

گوگل ادز امکان جدیدی به اسم Max Performance Campaigns نیز معرفی کرد. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تنها با ساخت یک کمپین، تبلیغ‌تان را در تمام حالت‌های تبلیغاتی گوگل ادز (سرچ، یوتوب، بنر و…) نمایش پیدا کند. این امکان هنوز فعال نشده است اما طبق اخبار فعلی، این سرویس از کلمات کلیدی برای نمایش تبلیعات استفاده نمی‌کند بلکه از Dynamic Search ads استفاده می‌کند که با استفاده از این امکان گوگل از محتوای سایت خودتان برای تبلیغات استفاده می‌کند.

بخوانید  گوگل ادز ۳ ستون گزارش‌دهی جدید اضافه کرد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سینا فایضی
سینا فایضی
یک بازاریاب نیمه هندی که مسئول مدیریت ارتباطات بازاریابی دی‌ام برد است.
نظرات

اسمارتک