اخبار
گوگل ادز از دو فیچر جدید خبر داد
سینا فایضی
27 مهر 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
گوگل ادز امکان جدیدی را اعلام کرد که با استفاده از آن میتوانید کلمات ترند در حوزه کاری خود را بهصورت خودکار شناسایی کنید و تصمیمات هدفمندتری بگیرید.
درواقع این ابزار جدید سرچها، نرخ تبدیلها و فعالیتهای حوزه کاری شما را بررسی میکند براساس آنها حدس و گمانهایی از وضعیت ترند بازار هدف شما میزند. برای مثال، یه آژانس گردشگری میتواند از افزایش ناگهانی تقاضا برای تور استانبول با خبر شود. این اطلاعات بهشما کمک میکند فرصتهای جدید را پیدا کنید و براساس آنها، کمپینهای گوگل ادز خود را هدفمندتر کنید.
گوگل ادز امکان جدیدی به اسم Max Performance Campaigns نیز معرفی کرد. این امکان به شما اجازه میدهد تا تنها با ساخت یک کمپین، تبلیغتان را در تمام حالتهای تبلیغاتی گوگل ادز (سرچ، یوتوب، بنر و…) نمایش پیدا کند. این امکان هنوز فعال نشده است اما طبق اخبار فعلی، این سرویس از کلمات کلیدی برای نمایش تبلیعات استفاده نمیکند بلکه از Dynamic Search ads استفاده میکند که با استفاده از این امکان گوگل از محتوای سایت خودتان برای تبلیغات استفاده میکند.
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
تعرفه تبلیغات مترو در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ گزارش دیام برد از هزینه تبلیغات محیطی
مهدیه اسماعیلی
14 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
یوتیوب در حال آزمایش تب «Most Relevant» است
مهسا طاهری
2 روز پیش
اخبار
مطالعه
تماشای استریم بیش از هفت میلیون دقیقه بازی در مایکت؛ گزارش این پلتفرم از استریم بازیهای ویدئویی
مهدیه اسماعیلی
2 روز پیش
اخبار
مطالعه
۴ ایرانی داور مسابقه طراحی A’design Award شدند
مهسا بهادری
2 روز پیش