
مراسم اختتامیه بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن رهنماکالج با همکاری اسمارتک برگزار شد

بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همکاری اسمارتک در ۶ هفته به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد. هدف از برگزاری این بوتکمپ آموزش مارکتینگ اتومیشن و استفاده عملی و کاربردی از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک بود. این بوتکمپ از ۱۳ اردیبهشت شروع شد و در تاریخ ۲۲ خرداد پایان یافت.
اسمارتک پیرامون این بوتکمپ عنوان میکند: در این بوتکمپ مهارتجویان آموزشهای لازم برای ورود به بازار کار و یا موفقیت در مسیر شغلی را کسب کردند و برای حضور در شرکتهای مختلف به عنوان کارشناس مارکتینگ اتومیشن و یا eCRM آماده شدند. نکته جالب توجه در این بوتکمپ، حضور مهارتجویان با رزومههای مختلف بود؛ مهارتجویانی که با سن کم و در ابتدای مسیر شغلی بودند و در کنار آنها افرادی که سابقه کار در شرکتهای بینالمللی به عنوان مدیر مارکتینگ را داشتند. این موضوع نشان از اهمیت و جدید بودن این دانش در حوزه مارکتینگ را دارد. مدرسین این بوتکمپ از افراد با سابقه در حوزه مارکتینگ اتومیشن انتخاب شده بودند که تجربه ارزشمندی در صنایع گوناگون داشتند و این تجربه را با مهارتجویان به اشتراک گذاشتند و از نکات مهم و تاثیرگذار در اجرای کمپینهای مارکتینگ اتومیشن با آنها صحبت کردند.
به گزارش روابط عمومی اسمارتک در روز انتهایی بوتکمپ، مراسم اختتامیه همراه با ارائه پروژه تیمهای شرکتکننده و ارزیابی مدرسین برگزار شد. مدرسین پروژههای مهارتجویان را ارزیابی کردند و آخرین نکات را برای اجرای کمپینهای مارکتینگ اتومیشن با هدف رشد کسبوکارها به آنها گوشزد کردند.

مطالب پیشنهادی

ابر زَس از هویت تازه خود «آبالون» رونمایی کرد

۱۰ برابر شدن پسانداز؛ تصوری دور اما نزدیک
