پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ثبت‌نام بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک شروع شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
9 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت‌نام بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک شروع شد

فهرست مطلب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رهنما کالج با همراهی اسمارتک اقدام به برگزاری بوت کمپ مارکتینگ اتومیشن کرده‌اند. ثبت‌نام این بوت کمپ از ۱۵ بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند درخواست ثبت نام خود را تکمیل کنند. بعد از ارزیابی اولیه از اردیبهشت ماه سال بعد نیز این دوره آموزشی آغاز می‌شود.

در این بوت کمپ ابتدا مبانی و مفاهیم مارکتینگ و لزوم استفاده از مارکتینگ اتومیشن آموزش داده می‌شود. پس از آن افرادی که در این دروه شرکت کرده‌اند نحوه استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک از ابتدا یعنی مرحله پیاده‌سازی و راه‌اندازی تا اجرای یک کمپین مارکتینگ اتومیشن را به طور عملی همراه با پروژه‌های تیمی یاد می‌گیرند. در کنار این مباحث اهمیت استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک و چگونگی تاثیر آن بر رشد کسب‌و‌کار مطرح و در جهت تکمیل مهارت‌های مارکترها مبانی برنامه‌نویسی جاوااسکریپت تدریس می‌شود.

مائده دربندی مدیر بازاریابی محصول اسمارتک درباره این دوره می‌گوید: «ما در شرکت اسمارتک به واسطه ارتباطی که با سازمان‌های معتبر و متعدد داریم، متوجه نیاز شرکت‌ها به نیروی متخصص مارکتینگ اتومیشن شدیم. در همین راستا و با هدف ارتقا دانش این حوزه، تصمیم به برگزاری بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن با همراهی رهنماکالج گرفتیم. با توجه به تجربه خوب ما در دوره قبلی که منجر به آموزش ۳۰ متخصص مارکتینگ اتومیشن و استقبال شرکت‌ها از این کارآموزان و متخصصان بود، دوره دوم بوتکمپ هم در در حال برگزاری و در مرحله ثبت‌نام است. افرادی که در این دوره شرکت کنند با مبانی مارکتینگ اتومیشن آشنا می‌شوند و به طور عملی استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک را یاد می‌گیرند و می‌توانند در مسیر شغلی خود یک گام رو به جلو را تجربه کنند.»

گفته می‌شود این دوره مناسب افرادی است که با اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارند یا در این حوزه فعالیت می‌کنند و علاقه دارند دانش خود را در حوزه بازاریابی داده‌محور عمیق‌تر کنند. پس از قبولی در مراحل ارزیابی و نهایی کردن ثبت‌نام، مهارت‌جویان طی یک برنامه چند هفته‌ای حضوری در کنار منتورها و مدرسین متخصص این حوزه مطالب آموزشی را به طور کامل یاد می‌گیرند. و در نهایت می‌توانند به عنوان کارآموز یا متخصص مارکتینگ اتومیشن به مسیر شغلی خود ادامه دهند.

سرفصل‌ها 

  • آشنایی با eCRM و مارکتینگ اتومیشن
  •  استراتژی ارتباط با مشتریان
  • اجرای کمپین‌‌های مارکتینگ اتومیشن
  • رشد کسب و کار با اینترک
  • اینتگریشن ابزار مارکتینگ اتومیشن
  • آشنایی با جاوا اسکریپت

ثبت نام این بوت‌کمپ  تا ۱۸ فروردین سال بعد در سایت رهنما کالج انجام می‌شود. از این لینک ثبت‌نام کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک