سنجاب
اخبار رویدادهای حضوری
Market Orientation، رویکرد برنده برای ۱۴۰۴

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد

مرجان عبدی مرجان عبدی
6 بهمن 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد

رویداد جدید دی‌ام برد با موضوع بازارمحوری (Market Orientation) سی‌ام بهمن‌ماه در سالن ضرغام با حضور کامیونیتی مارکتینگ ایران برگزار می‌گردد. این رویداد آخرین و بزرگ‌ترین رویداد سال ۱۴۰۳ دی‌ام برد و مجموعاً ۱۶ مین رویداد این رسانه است. ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر ازاین لینکقابل دسترسی‌ست.

شرایط فعلی کسب‌وکار در ایران ایجاب می‌کند که واحدهای بازاریابی با بودجه محدودی که در اختیار دارند نتایج بهتری کسب کنند. ما احساس می‌کنیم این مهم، نیازمند یک تغییر رویکرد است که در حال حاضر مارکترها و سازمان‌ها از منظر بازاریابی به آن نیاز دارند، و رویکرد جدیدی که باید اتخاذ شود عبارتست از Market Orientation.

مفهوم “بازار‌محوری” فراتر از صِرف نزدیک شدن به مشتریان است؛ این مفهوم شامل درک عمیق از بازار و مدنظر قراردادن مشتری، مصرف‌کننده، کاربر و بازار در تمامی تصمیمات، به معنای واقعی کلمه است.

این یعنی تحقیقات بازار نه تنها باید به یک الزام تبدیل شود، که اجرای درست و اصولی آن را مدنظر قرار دهند؛ مارکترها باید پا را از داده‌محوری فراتر گذاشته و برای تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری براساس آن مهارت کسب کنند. طراحی و ارائه محصول و همچنین نوآوری باید براساس نیاز بازار صورت گیرد. خرید رسانه و صرف بودجه‌های تبلیغاتی باید منطبق بر کانون‌های توجه مخاطب و براساس جمع‌آوری داده از بازار و کمپین‌ها رخ دهد. مارکتر باید میان تمام اجزای سازمان همکاری ایجاد کند. ثبت‌نام کنید.

سخنرانان رویداد

سید علیرضا میرباقری

عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 1

 

مصطفی قلی‌زاده

معاون رشد گروه تپسی

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 2

مونا توسلیان

Marketing Director Bel Rouzaneh Dairy Co

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 3

آرش خسرویان

معاون بازاریابی علی‌بابا

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 4

مصی مقدسی

مدیر مارکتینگ زرین رویا

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 5

مخاطبین رویداد

  • مدیران و معاونان بازاریابی کسب‌وکارها
  • مدیران میانی بازاریابی و ارتباطات
  • مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار
  • مشاوران و متخصصان بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات
  • مدیران آژانس‌ها و مشاوران بازاریابی و تبلیغات
  • کارشناسان ارشد بازاریابی و ارتباطات و برندینگ

محوریت و سخنرانان رویداد توسط هیئت علمی متشکل از:

  • سید علیرضا میرباقری، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف
  • مصطفی قلی‌زاده، معاون ارشد رشد تپسی
  • مهدی فروغی، مشاور بازاریابی
  • ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل ‌‌dnaunion
  • هادی مرادی، سردبیر رسانه دی‌ام برد

تعیین می‌گردند.

برای ثبت‌نام در رویداد از این لینک استفاده کنید.

حامیان رویداد

رویداد جدید دی‌ام برد ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌گردد 6

افراک
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

افراک