اخبار
محک از مسکات برند خود رونمایی کرد
تحریریه دیامبرد
26 آذر 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
موسسه خیریه محک از مسکات برند خود «میشه، بشه» رونمایی کرد. این موسسه علت این نامگذاری را لزوم وجود کمکهای نیکوکاران برای تحقق رویای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دانسته است.
به گزارش دی ام برد، موسسه خیریه محک که در زمینه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان فعالیت میکند، از مسکات خود رونمایی کرد.
این موسسه خیریه اخیرا با رویکرد تحول دیجیتال محصولات جدیدی را روانه بازار کرده است؛ از جمله محصولاتی که برای جمعآوری کمکهای مردمی به نفع کودکان مبتلا به سرطان تولید شدهاند میتوان به اپلیکیشن و QR Code محک اشاره کرد. محصول QR Code اولین نماینده محک در عرصه عمومی است که به همراه کاراکتر “میشه بشه” وارد بازار شده است و به لندینگ پیجی متصل است که امکان پرداخت در راستای تامین هزینه دارو و درمان کودکان محک را فراهم میکند.
نظرات
مطالب پیشنهادی
آپارات از نسخه جدید خود رونمایی کرد
یاسمن منفرد
حیاتوحش ایران کالای تبلیغاتی نیست
تحریریه دیامبرد