پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مگنت، نسل جدید پلتفرم محتوایی دیجی‌کالا

زهرا محبی زهرا محبی
20 فروردین 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مگنت، نسل جدید پلتفرم محتوایی دیجی‌کالا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، پلتفرم «مگنت» فعالیت عمومی خود را به طور رسمی آغاز کرده است. این پلتفرم، بستری برای نقد، بررسی و انتخاب کالا در اپ دیجی‌کالاست. پلتفرم مگنت در واقع یک Product Review platform محسوب می‌شود که کاربران دیجی‌کالا به صورت اختصاصی و تنها در اپ دیجی‌کالا می‌توانند در آن به تولید محتوای تصویری و عمدتا ویدیویی بپردازند. هم‌اکنون تمامی کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا به این پلتفرم دسترسی داشته باشند و یک اکانت مگنت برای خود بسازند. این پلتفرم، فضایی را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاهای مختلف، با یکدیگر تعامل داشته باشند، از هم ایده بگیرند و خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنند.

دیجی‌کالا پلتفرم مگنت را پس از مشاهده استقبالی که از نقد و بررسی‌های ویدیویی می‌شد و همچنین برای ساختن بستر گسترده‌تری برای نظردهی و بررسی کالاها میان کاربران ارائه کرده است. در این پلتفرم محتوایی مازاد بر بخش نظرات دیجی‌کالا تولید می‌شود که به طور اختصاصی فقط برای بررسی کالاهاست. کاربران می‌توانند با داشتن یک اکانت درون‌برنامه‌ایِ مگنت در دیجی‌کالا، نظرات و تجربیات خود را در رابطه با انتخاب و خرید کالاهای مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه در صفحه اختصاصی خود با دوستان و سایر کاربران دیجی‌کالا به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران هم استفاده کنند و ایده بگیرند. همچنین مگنت بستر مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان حرفه‌ای است تا نقدها و بررسی‌های تخصصی خود را در رابطه با کالاهای مختلف منتشر کرده و در اختیار کاربران دیجی‌کالا قرار دهند.

بخوانید  آرش خسرویان در دی‌ام تاک 8 درباره «ستاره شمالی» کسب‌وکارها چه گفت؟

پروفایل مگنت

 

هم‌اکنون تمامی کاربران دیجی‌کالا به پلتفرم مگنت دسترسی دارند. کافی است اپلیکیشن دیجی‌کالا را به جدیدترین نسخه ارتقا دهند و با حساب کاربری دیجی‌کالا، پروفایل شخصی مگنت خود را بسازند (همانند چیزی که در تصویر می‌بینید) و با دیگر کاربران ارتباطی مبتنی بر کالا برقرار کنند. مگنت فقط برای کاربران دیجی‌کالا قابل استفاده است و به آن‌ها کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه‌ داشته باشند.

از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در رابطه با پلتفرم مگنت به دست آورید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک