پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات آنلاین و E-CRM

نمایش تبلیغ به تاکسی آنلاین Lyft افزوده شد

رویا عزیزی رویا عزیزی
22 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایش تبلیغ به تاکسی آنلاین Lyft افزوده شد

فهرست مطلب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اپلیکیشن Lyft یکی از پلتفرم‌های حمل‌ونقل آنلاین است که به کاربران خود در آمریکا سرویس می‌دهد. این شرکت به تازگی بستری برای تبلیغات کسب‌وکارها فراهم کرده است که می‌تواند شروع سبکی نو در سرویس‌های حمل‌ونقل اینترنتی باشد.

لیفت به واسطه این اقدام دیگر فقط یک پلتفرم حمل‌ونقل اینترنتی نیست؛ بلکه با تبلیغ کسب‌وکارها در نقشه کاربران، به شکل یک کانال تبلیغاتی هم به مسافران و هم برندها خدمات ارائه می‌دهد.

تبلیغات درون‌برنامه‌ای Lyft به دنبال این است که پیام‌های مرتبط را در طول سفر به مسافران انتقال دهد. تبلیغاتی که در طول سفرها ظاهر می‌شوند با در نظر گرفتن وضعیت راننده، زمان تخمینی اتمام سفر و سنجش کیفیت سفر انتخاب می‌شوند. با استفاده از این فرصت تبلیغات برندها، با توجه به موقعیت فعلی و مقصد مسافران تبلیغ را نمایش می‌دهد و احتمال تعامل و تبدیل هم افزایش می‌یابد.

تبلیغ سه سر برُد

نمایش تبلیغ برند‌ها در زمان مناسب احتمال خرید و موفقیت کمپین را افزایش می‌دهد. برای مثال مسافری که مقصدش سینما است پیام معرفی فیلم جدید را دریافت می‌کند، در حالی که برای کسی که مقصد خود را مرکز خرید انتخاب کرده، تبلیغ تخفیف یک فروشگاه می‌تواند مناسب باشد.

تبلیغات درون برنامه‌ای Lyft برای رانندگانی که تبلت دارند و در نقشه سفر آن‌ها تبلیغ منتشر می‌شود، هم سود در نظر گرفته است؛ این رانندگان در صورتی که حداقل ۶۰ سفر در طول هفته داشته باشند، بیش از ۱۰ درصد افزایش انعام خواهند داشت. به این ترتیب، هم برندها و هم رانندگان از این طریق به سوددهی می‌رسند. 

ایده‌ای که Lyft آن را اجرایی کرده است می‌تواند شروع مسیری باشد که پلتفرم‌های آنلاین مشابه هم به استفاده از آن تمایل پیدا کنند. سوال این است که چقدر طول می‌کشد که پلتفرم‌های حمل‌ونقل ایرانی هم بستری برای تبلیغات برندها شوند؟

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات

اسمارتک