پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جان مولر از گوگل: بیش از دو کلمه در متن را برای پیوند لینک به صفحات انتخاب کنید

زهرا قنبری زهرا قنبری
11 آذر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جان مولر از گوگل: بیش از دو کلمه در متن را برای پیوند لینک به صفحات انتخاب کنید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیا شما با متن لینک شده که حاوی بیش از دو کلمه است در مقایسه با متن پیونده داده شده‌ای که فقط شامل ۲ کلمه است، متفاوت رفتار می‌کنید؟ گوگل در رتیه‌بندی این دو را متفاوت از هم نمی‌بیند. اما در متن‌هایی که بیش از دو کلمه برای پیوند انتخاب می‌شوند، به صورت غیر مستقیم روی رتبه بندی تاثیر می‌گذارند. درواقع گوگل متن پیونده داده شده را می‌خواند و پردازش می‌کند و از این اطلاعات برای درک اینکه صفحه در چه زمینه‌ای است استفاده می‌کند.

جان مولر می‌گوید که گاهی کلمات زیادی که برای پیوند لینک انتخای می‌شوند، کلمات کلیدی بیشتری به ما می‌دهد که این غیر مستقیم روی رتبه‌بندی تاثیر گذار است.

شما باید این اطلاعات را به یاد داشته باشید تا برای پیوند لینک بتوانید تعداد کلمات مناسبی را انتخاب کنید که گوگل از این طریق بتواند به اهمیت متن شما پی ببرد. البته این موضوع به این معنی نیست که شما باید برای هر صفحه یک متن پیوندی طولانی انتخاب کنید؛ فقط کافی است که این نکته را به یاد داشته باشید و به درستی از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پیوند لینک به متن طولانی به تنهایی عامل رتبه‌بندی در گوگل نیست، فقط می‌توان از این طریق برای کمک به گوگل در یادگیری برای رتبه بندی یک صفحه برای انواع جستجوها استفاده کرد.

بخوانید  رویداد بزرگDM talk 7  فردا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات