پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

استوری لینکدین، به امریکا و کانادا هم رسید.. بزودی در تمام دنیا

زهرا قنبری زهرا قنبری
15 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استوری لینکدین، به امریکا و کانادا هم رسید.. بزودی در تمام دنیا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قابلیت استوری بعد از اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر به لینکدین هم اضافه شد. این شبکه اجتماعی به مدت 5 ماه ویژگی نسخه آزمایشی استوری را در کشورهای بزریل، هلند، استرالیا، امارت متحده عربی و فرانسه امتحان کرده است. این شبکه اجتماعی به تازگی اعلام کرده که در به‌روز رسانی جدید کاربران دو کشور کانادا و آمریکا به قابلیت جدید استوری دسترسی داشته و به زودی در سراسر دنیا همه افراد به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

لینکدین درباره قابلیت استوری‌ می‌گوید: پیش از این شما در این شبکه مجازی، تنها قادر به جستجو افراد یا شغل‌ها بودید اما با اضافه کردن استوری‌، در حال حاضر می‌توانید یک تجربه جستجوی ترکیب شده برای پیدا کردن شغل، افراد، دوره‌ها، گروه‌ها، محتوا داشته باشید. استوری‌ها که این روزها یکی از اعضای جدایی ناپذیر شبکه‌های اجتماعی هستند در ذات خود برای اشتراک‌گذاری رویدادهای روزمره و گذرای زندگی افراد طراحی شده‌اند. همچنین استوری‌های لینکدین قابلیت شخصی‌سازی شده دارند و با توجه به جستجوی افراد، پیشنهاداتی در همان راستا به آن‌ها می‌دهد. در استوری این شبکه اجتماعی هم به مانند استوری‌های اینستاگرام شما می‌توانید واکنش‌های سریع به هر محتوا با ارسال ایموجی‌ها داشته باشید. گفتنی است در به‌روز رسانی جدید لینکدین شما قادر به ادیت پیام‌های خود هستید.

استوری لینکدین، به امریکا و کانادا هم رسید.. بزودی در تمام دنیا 1

استوری لینکدین همانند اینستاگرام و اسنپ‌ چت است و امکان افزودن GIF و متن به آن وجود دارد. همچنین، کاربران از قسمت تنظیمات حریم خصوصی می‌توانند افراد مجاز به دیدن استوری را مشخص کنند. استوری‌های کاربرانِ دنبال شده در بالای صفحه‌ی اصلی نشان داده و پس از ۲۴ ساعت برداشته می‌شوند. لینکدین اعلام کرده است که یکی از مزیت‌های استوری برقراری ارتباط بین همکاران در زمان دورکاری است. همچنین در به‌روزرسانی لینکدین، گزینه‌های جدید دسته‌بندی برای جست‌وجو اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند دوره‌های آنلاین و سایر محتوا را از این بخش پیدا کنند. قسمت پیام نیز همانند فیسبوک به ویژگی واکنش ازطریق اموجی و تماس ویدئو مجهز می‌شود. تماس ویدئویی اکتبر امسال عرضه‌ می‌شود و از زوم، مایکروسافت تیمز، اسلک و بلوجین پشتیبانی می‌کند.

بخوانید  مک‌دونالد در یک کمپین خلاقانه مسکات شرور خود را دوباره روی صحنه می‌آورد

گفتنی است اسنپ چت پایه‌گذار قابلیت استوری در شبکه‌های اجتماعی بود. پس از آن، اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز تصمیم به الگوبرداری از اسنپ چت گرفتند و حالا نوبت به مایکروسافت رسیده است.

استوری لینکدین، به امریکا و کانادا هم رسید.. بزودی در تمام دنیا 2

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک