لینکدین دایرکت و امکان ارسال پیام را برای صفحات رسمی کمپانیها راه اندازی کرد
لینکدین به دنبال ایجاد ابزارهای پیام رسانی خود با هدف تسهیل ارتباط و تعامل حرفه ای تر از طریق InMails در اپلیکیشن خود است.
اکنون، کاربران می توانند برای صفحات رسمی کمپانیها از طریق دایرکت پیام ارسال کنند.
لینکدین توضیح داد:«با پیامرسانی از طریق صفحات، اعضا میتوانند از طریق پیام دادن مستقیم با برندها ارتباط برقرار کنند. این آپشن قبلاً فقط برای تعاملات کانکشنها و صفحات شخصی، درباره موضوعاتی مانند محصولات و خدمات، فرصتهای تجاری و موارد دیگر در دسترس بوده است.
سازمانها یک صندوق ورودی پیام اختصاصی خواهند داشت تا بتوانند این مکالمات دو طرفه را مدیریت کنند، پیامها و درخواستهایی را که برای کسبوکارشان اهمیت دارند، اولویتبندی کنند.»
با توجه به فرآیند “صندوق ورودی متمرکز” لینکدین پیامهای دایرکت را بر اساس اولویت و تنظیمات موضوع جدا و طبقه بندی کرده و در دسترس ادمینهای صفحه قرار میدهد.
البته استفاده کمپانیها از این آپشن کاملا اختیاری است، گزینهای با عنوان خاموش کردن دریافت پیام هم برای صفحات کمپانی طراحی شده است که از این طریق میتوانند امکان ارسال پیام مخاطبین را خاموش کنند و دایرکت مسیج دریافت نکنند.
طبق گزارشی که لینکدین منتشر کرده، بیش از 63 میلیون شرکت به طور فعال در صفحات کمپانی خود در این اپلیکیشن فعالیت میکنند. همچنین ممکن است به زودی یک دستیار هوش مصنوعی نیز به لینکدین اضافه شود، که این فیچر دیگری است که لینکدین در حال حاضر روی آن کار می کند.