آژانس لیموشیرین بیلبورد سه بعدی راهاندازی کرد
فهرست مطلب
آژانس تبلیغاتی لیموشیرین به تازگی بیلبورد سه بعدی ایران را وارد و در محدوده پارک وی تهران راه اندازی کرده است. به گفته این آژانس صنایعی که بیشترین تقاضا را برای خدمات این آژانس دارند فروشگاههای آنلاین، صنایع غذایی، پوشاک، فناوری اطلاعات، و خدمات مالی هستند.
به گزارش دی ام برد؛ آژانس تبلیغاتی لیموشیرین از سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و از خدمات این آژانس میتوان به دیجیتال مارکتینگ، سئو، مدیریت و برنامهریزی تبلیغات، طراحی کمپینهای تبلیغاتی، طراحی وبسایت، تولید محتوا، مشاوره و برندینگ، و ایجاد باشگاه مشتریان اشاره کرد. این مجموعه اخیرا تلاش کرده است تا بیلبورد سه بعدی را برای بار اول اجرا کند.
فاطمه صبری، رئیس هیئت مدیره کانون تبلیغات لیمو شیرین در گفتوگو اختصاصی با دیام برد میگوید: «ابتدای آذرماه ۱۴۰۲ ما سازهای سه بعدی را وارد کرده و بربام ساختمان موناکو در محدوده پارک وی نصب کردیم، اما از آنجاییکه این اقدام برای اولین بار انجام میشد، باید مسیری را طی میکردیم که تا به حال طی نشده بود. در ادامه بعد از تحقیقات لازم و تجربههای متفاوت توانستیم محتوای سه بعدی را بومیسازی کنیم و خروجیهای مناسب و با کیفیتی تولید کنیم.»
صبری در رابطه با استراتژی لیموشیرین برای طراحی کمپینهای تبلیغاتی موفق، گفت: «ما معتقدیم موفقیت یک کمپین در گرو شناخت عمیق برند، مخاطبان هدف و فضای رقابتی است. اولین گام ما، تحلیل دقیق برند و مخاطب از طریق ابزارهای تحلیلی و جلسات مشاوره است. سپس با استفاده از این اطلاعات، کمپینهایی طراحی میکنیم که پیام درست را در زمان و مکان مناسب به مخاطب برساند. رویکرد ما مبتنی بر خلاقیت، سرعت و تحلیل دادهها است تا مطمئن شویم کمپین به بهترین شکل اجرا و اثرگذاری آن تضمین شود.»
تفاوت اصلی ما در سرعت و دقت در ارائه خدمات است
او در رابطه با مزیت رقابتی لیموشیرین با سایر رقبای خود گفت: «تفاوت اصلی ما با رقبا در سرعت و دقت در ارائه خدمات است. ما در لیموشیرین فرآیندهای پیچیده را ساده و سریع میکنیم تا مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف خود برسند. همچنین تیم ما با ترکیب خلاقیت و تخصص فنی، راهکارهایی ارائه میدهد که هم بومیسازی شده و هم مطابق با استانداردهای جهانی است.»
صبری با اشاره به اینکه ما باعث «چشیده شدن» برندها میشویم، گفت: «لیموشیرین همیشه به دنبال تجربه های جدید است و همین روحیه چالش پذیری بود که مسیر روشن کردن اولین بیلبورد سه بعدی در ایران را با تمام سختی ها، از تحریمها گرفته تا تولید محتوای سه بعدی را طی کردیم.»
هوش مصنوعی در تحلیل رفتار مخاطب به ما کمک میکند
صبری در رابطه با استفاده ازهوش مصنوعی توضیح داد: «ما از ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون در بسیاری از مراحل کار خود استفاده میکنیم. ابزارهای هوش مصنوعی به ما کمک میکنند تا رفتار مخاطبان را تحلیل کنیم، محتوای هدفمندتری تولید کنیم و عملکرد کمپینها را بهینهسازی کنیم. همچنین، با اتوماسیون فرآیندهایی مانند ارسال پیامکهای تبلیغاتی، مدیریت شبکههای اجتماعی و ردیابی نتایج، بهرهوری تیم را افزایش دادهایم.»
استفاده از شاخصKPI برای بررسی اثربخشی کمپینها
او در خصوص نحوه اندازهگیری اثربخشی کمپینها گفت: «ما از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) مانند نرخ کلیک (CTR)، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، بازگشت سرمایه (ROI) و میزان تعامل (Engagement Rate) برای ارزیابی کمپینها استفاده میکنیم. تمام این دادهها بهصورت شفاف در گزارشهای دورهای به مشتریان ارائه میشود.
صبری ادامه داد: علاوه بر این، از ابزارهای تحلیلی پیشرفته برای ارزیابی عملکرد و بهینهسازی کمپینها در لحظه استفاده میکنیم.
برای شبکههای اجتماعی نیز برنامه داریم
او با اشاره به اینکه یکی از خدمات اصلی لیموشیرین مدیریت شبکههای اجتماعی است، گفت: «این خدمات شامل ایجاد استراتژی محتوا، طراحی تقویم محتوایی، تولید محتوای خلاقانه، تحلیل دادهها و تعامل با مخاطبان است. با این روشها، برندها میتوانند ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کنند و هویت دیجیتال خود را تقویت کنند. شبکههای اجتماعی به ما کمک میکنند تا پیام برند را به بهترین شکل به مخاطبان هدف برسانیم و تجربهای مثبت و بهیادماندنی از برند ایجاد کنیم.»
بزرگترین چالش مشتریان جلب توجه مخاطب است
صبری در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین چالش مشتریان ما، یافتن روشی مؤثر برای جلب توجه مخاطبان در فضای شلوغ دیجیتال است، گفت: «ما این چالش را با تحلیل دقیق رفتار مخاطبان، طراحی محتوای خلاقانه و متمایز و استفاده از تبلیغات هدفمند و کانالهای مناسب حل میکنیم. هدف ما این است که پیام مشتریان نهتنها دیده شود، بلکه تأثیر ماندگاری بر مخاطبان بگذارد.»