اخبار
بزرگترین ریدیزاین لوگو و بستهبندی Lay’s در تاریخ ۱۰۰ سالهاش
خورشید درخشانتر و رنگهای تازه چهرهای نو به Lay’s میدهد.
مهر ۱۸, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در طراحی جدید Lay’s، خورشید گرمتر و درخشانتری با عنوان «Lay’s Rays» به چشم میخورد؛ عنصری که به ریشههای برند و مسیر «از مزرعه تا چیپس» اشاره دارد.
بستهبندیهای تازه با پالت رنگی دقیق و هماهنگ طراحی شدهاند که از مواد اولیه اصلی برند الهام گرفتهاند، از سبز خیارشور گرفته تا قرمز ادویهای.
در این نسخه، از عکاسی نزدیک و پرجزئیات استفاده شده تا بافت و طعم چیپسها واقعیتر و اشتهابرانگیزتر به نظر برسند. نوار قرمز شناختهشدهی Lay’s نیز همچنان حفظ شده تا نمادی از کیفیت، اصالت و میراث برند باقی بماند.

نظرات
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟
ترانه رسولیان
کمپین «۷ آذر قسطی بخر» اسنپپی آغاز شد
ترانه رسولیان