پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بروزرسانی‌های جدید از لندین، پلتفرم ساخت لندینگ پیج

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
1 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی‌های جدید از لندین، پلتفرم ساخت لندینگ پیج
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لندین یکی از ابزارهای شناخته‌شده دیجیتال مارکتینگ ایرانی است که کاربران بوسیله این پلتفرم می‌توانند برای کسب‌وکار خود لندینگ پیج بسازند. طبق گزارش لندین، تاکنون در این پلتفرم بیش ۱۰ هزار لندینگ پیج ساخته شده. این سرویس در مدت اخیر چندین بروزرسانی‌ داشته است که در ادامه تعدادی از آن را بررسی می‌کنیم.

کسب درآمد از لندین

لندین در جدیدترین بروزرسانی خود، بخش کسب درآمد را به مجموعه خود اضافه کرده است.

به گفته لندین افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی فعالیت می‌کنند می‌توانند با معرفی لندین به سازمان‌ها و افرادی که ممکن است به لندینگ پیج نیاز داشته باشند کسب درآمد کنند.

 کاربران بدون نیاز به کد معرف و فقط با استفاده از لینک اختصاصی خود از خرید هر کاربری که از طریق آن کد با لندین آشنا شده، ۱۵٪ تا ۲۰٪ می‌توانند درامد داشت باشند. اگر تعداد کاربرانی که شما معرفی کرده‌اید بیش از ۵۰ باشد، می‌توانید درخواست همکاری سازمانی خود ثبت نمایید. در همکاری سازمانی هر چقدر تعداد مشتری بیشتری با لینک اختصاصی خود بفروشید درصد درآمد شما با توجه به میزان فروش شما افزایش می‌یابد. با این کار پورسانت شما به ۲۰٪ تا ۲۵٪ درصد افزایش پیدا می‌کند.

برای اطلاع دقیق شما از جریان درآمدی‌، پنل کسب درآمد در داشبورد شخصی شما طراحی شده که  گزارش درآمدتان از کاربران اطلاعاتی همچون کل ثبت نامی‌ها، تعداد پکیج‌ خریداری شده و درآمد شما از فروش پکیج‌ها را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد.

بروزرسانی‌های جدید از لندین، پلتفرم ساخت لندینگ پیج 1

بروزرسانی فرم جمع‌آوری لید و امکان کپی کردن لندینگ پیج

لندین در همین بروزرسانی‌ اخیرش به سراغ اضافه کردن دو امکان کاربردی به ابزار فرم جمع آوری لید خود، رفته است. فیلد تقویم و فیلد چند انتخابی، دو آپشن جدید است که پاسخ‌دهی به سوالات فرم جمع‌آوری لید را ساده‌تر از پیش کرده و باعث افزایش نرخ تعامل لندینگ پیج‌ها می‌شود. 

بروزرسانی‌های جدید از لندین، پلتفرم ساخت لندینگ پیج 2

همچنین در بروزرسانی دیگر لندین با اضافه شدن امکان کپی کردن صفحه فرودهایی که با استفاده از لندین ساخته شده، می‌توان صفحه فرودهای جدیدی که مطابق با سلیقه کاربر طراحی شده را در زمان کمتری ساخت.

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات